Opgelost door Media Markt: 3 kapotte telefoons en slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121092
Gebruiker
Naomi-B
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een tijdje terug bij de mediamarkt een samsung galaxy s4 gekocht.
Deze begon al snel heet te worden, vast te lopen en de cijfers op het vergrendelscherm werden blokjes.
Mijn telefoon is opgestuurd en er werd gezegt dat de binnenkant er helemaal opnieuw inzat.
Helaas begonnen de klachten weer opnieuw.
Na de telefoon 3 keer opgestuurd te hebben kreeg ik een nieuwe s4.
Wat was ik blij, tot dat ik thuis kwam en er een groene flits in beeld kwam en niets meer deed.
Weer kon ik terug naar de Mediamarkt en kreeg direct een nieuwe s4.
De derde heeft het wel anderhalf maand volgehouden en is nu weer opgestuurd.
Mijn verhaal over hoe vervelend ik het vind dat ik nu drie telefoons heb gehad die allemaal de zelfde klachten hebben, misschien een slechte levering?
Ook is mij 3 keer beloofd dat ze mij terug zouden bellen binnen een uur..alle drie de keren heb ik de dag erna zelf maar weer gebeld.

Ik blijf maar bezig, en begrip is er al helemaal niet van Mediamarkt.

Gewenste oplossing

Minstens vriendelijk te woord gestaan worden.
Ook snap ik de regels maar om nu met de 3e telefoon weer het opstuur traject in te gaan vind ik erg vervelend. Bij de vorige kwamen dezelfde klachten ook steeds terug.
Mijn vertrouwen is weg.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Naomi-B
    Datum
    Prima afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen