Opgelost door Media Markt: 3 Wii U games besteld op 4-9-15 nog niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128344
Gebruiker
markbakker1985
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste MediaMarkt,

Op vrijdag 4 september 2015 om 14:35 heb ik 3 Wii U games besteld. Bij alle 3 stond: voor 22:00 besteld, morgen in huis. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Ik heb erover gemaild en ik heb een e-mail terug gekregen waarin stond dat 1 game in week 37 in ieder geval een van de games binnen zou zijn. Ik had mijne kleine nichtje beloofd dat ze vorig weekend ermee kon spelen. Na het e-mailtje heb ik beloofd dat dit weekend zou worden, maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik vind het heel erg vervelend dat ik mijn beloftes niet kan nakomen, omdat u uw beloftes niet nakomt. Daarnaast heeft u al meer dan een week meer dan 100 euro van mij op uw rekening staan, zonder u uw producten heeft geleverd.

De oplossing

Ik heb mijn nichtje gevraagd wat ze graag zou willen. Zij wil graag het spel Super Mario 3D World van u krijgen als compensatie. Ik zou graag willen, dat u naast een tegemoetkoming voor ons ongemak ook de bestelling zo snel mogelijk levert.

Met vriendelijke groet,

Mark

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    markbakker1985
    Datum
    Ik ben vandaag (14-09-15) bereikbaar tot 16:30 en morgen tussen 9:00 en 16:30
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Zoals telefonisch besproken worden de spellen morgen bij u thuis geleverd. Wel willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor de vertraging en de belofte die niet is waargemaakt. Wij hopen dat alles verder voorspoedig verloopt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  4. Auteur
    markbakker1985
    Datum
    Bedankt dat er spoed achter is gezet. Hopelijk volgende keer wel in keer goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
markbakker1985
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen