Opgelost door Media Markt: 3 Wii U games besteld op 4-9-15 nog niet geleverd

Beste MediaMarkt,

Op vrijdag 4 september 2015 om 14:35 heb ik 3 Wii U games besteld. Bij alle 3 stond: voor 22:00 besteld, morgen in huis. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Ik heb erover gemaild en ik heb een e-mail terug gekregen waarin stond dat 1 game in week 37 in ieder geval een van de games binnen zou zijn. Ik had mijne kleine nichtje beloofd dat ze vorig weekend ermee kon spelen. Na het e-mailtje heb ik beloofd dat dit weekend zou worden, maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik vind het heel erg vervelend dat ik mijn beloftes niet kan nakomen, omdat u uw beloftes niet nakomt. Daarnaast heeft u al meer dan een week meer dan 100 euro van mij op uw rekening staan, zonder u uw producten heeft geleverd.

Ik heb mijn nichtje gevraagd wat ze graag zou willen. Zij wil graag het spel Super Mario 3D World van u krijgen als compensatie. Ik zou graag willen, dat u naast een tegemoetkoming voor ons ongemak ook de bestelling zo snel mogelijk levert.

Mark

Media Markt
    Geachte heer Bakker,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht te bespreken.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    Ik ben vandaag (14-09-15) bereikbaar tot 16:30 en morgen tussen 9:00 en 16:30
    Media Markt
    Geachte heer Bakker,

Zoals telefonisch besproken worden de spellen morgen bij u thuis geleverd. Wel willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor de vertraging en de belofte die niet is waargemaakt. Wij hopen dat alles verder voorspoedig verloopt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    markbakker1985
    Bedankt dat er spoed achter is gezet. Hopelijk volgende keer wel in keer goed.

markbakker1985

Ook een klacht indienen over Media Markt?