Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: 3x reparatie, nieuw apparaat moet geleverd worden
Details
Klacht
Espresso apparaat van Krups voor de derde keer ter reparatie aangeboden, zowel klantenservice Krups als medewerker chat Messenger van de MM geven aan product nieuw te leveren. Echter 17 sept apparaat in de winkel Cruquius ingeleverd, 22 pas verzonden naar reparatiecentrum en staat nog sinds de 24ste op niets mee gedaan. Krijg geen reactie van niemand wat er gaat gebeuren. Enige is 1x de medewerker genoemd A die wel een bericht stuurde naar de reparatieservice, daarna werd het stil.Gewenste oplossing
Ons een nieuw Krups apparaat geven!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.