Klacht Media Markt: 3x reparatie, nieuw apparaat moet geleverd worden

Klachtnummer
# 482917
Gebruiker
Verheur
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Espresso apparaat van Krups voor de derde keer ter reparatie aangeboden, zowel klantenservice Krups als medewerker chat Messenger van de MM geven aan product nieuw te leveren. Echter 17 sept apparaat in de winkel Cruquius ingeleverd, 22 pas verzonden naar reparatiecentrum en staat nog sinds de 24ste op niets mee gedaan. Krijg geen reactie van niemand wat er gaat gebeuren. Enige is 1x de medewerker genoemd A die wel een bericht stuurde naar de reparatieservice, daarna werd het stil.

Gewenste oplossing

Ons een nieuw Krups apparaat geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen