Opgelost door Media Markt: 4 x kapotte stofzuiger, slechte service, geen reactie, geen oplossing

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 198659
Gebruiker
Sjaak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij Media Markt een Samsung VC08QHNDCBB/EN stofzuiger gekocht (binnen garantie). In anderhalf jaar is dit product maar liefst 4 keer kapot gegaan. 3 keer is het product naar een reparateur opgestuurd: een keer is een vervangend onderdeel van een showroommodel meegegeven en tijdens een van de reparatieronden is het batterijklepje zoekgeraakt. De stofzuiger mond is 3 keer stuk gegaan, waarvan een keer de wielen kapot gingen (kwamen los) en twee keer een stuk plastic afbrak waardoor de mond alle kanten op ging. Kort geleden kwam de slang los van het koppelstuk, wederom plastic wat afgebroken was.

- Wij zijn 4 x keer naar Mediamarkt Amersfoort gereden (8 x 8,1 x km), hebben 4 x 2 uur (alá €2 de duur) parkeerkosten moeten betalen.
- Wij hebben een klachtenbrief gestuurd, hier is nooit op gereageerd.
- Het is een kwestie van tijd voordat er weer iets afbreekt, zie reviews op internet.


De oplossing

Wij willen een permanente oplossing of een koopontbinding. Dit kun je een klant simpelweg niet aan doen! Al jaren kopen wij producten bij mediamarkt (camera's, koelkasten, scheerapparaten), maar nu is de maat echt vol. Wij hebben zo verschrikkelijke negatieve en slechte klantbeleving bij Media Markt, wij vinden dit heel erg jammer en zijn moe geworden van deze slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw stofzuiger meerdere keren defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amersfoort. Wij hebben hen verzocht de klacht spoedig in behandeling te nemen en ons te voorzien van een terugkoppeling.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van media Markt Amersfoort vernomen dat er inmiddels contact is geweest. U kunt langs komen bij Media Markt Amersfoort om uw stofzuiger te retourneren zoals u dat heeft besproken. Wij vernemen graag van u of u tevreden bent met de geboden oplossing.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjaak
Datum
Uiteindelijke oplossing
++ Het geld wordt gecrediteerd + een kleine tegemoetkoming voor de gemaakte kosten (parkeren, benzine, tijd). ++ Medewerker van Media Markt Nederland is duidelijk klantgerichter en klantvriendelijker. -- Medewerker van Mediamarkt Amersfoort stond me raar aan te kijken toen ik vertelde dat ik de stofzuiger kwam terugbrengen en een koopontbinding via klachtenkompas had voorgelegd gekregen van Mediamarkt. -- Wederom een uur en een kwartier bij de klantenservice moeten wachten, schandalige klantenservice met schandalige wachtrijen, overwerkte mederwerkers aan de balie en veel gefrustreerde mensen in de wacht met een ticket.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen