Opgelost door Media Markt: Aacceptatie vvv bonnen

Peter

Onlangs een nieuwe iPhone besteld bij media-markt.
Deze was echter niet gelijk leverbaar. Levertraan meer dan 2 weken.
Eindelijk was de telefoon er. Helemaal blij naar de winkel.
Bij de kassa wou ik afrekenen met VVV bonnen welke ik gekregen had.
Dit kon ineens niet meer. Per 1 juli was dit niet meer mogelijk en ja het was nu immers al 5 juli. Gevraagd of ze misschien een uitzondering konden maken. Had toch voor €600,- aan bonnen. Dit was niet mogelijk.
Het is een slechte zaak dat vooraf niet duilijk gecommuniceerd wordt dat je niet meer met VVV bonnen kan betalen, zowel in de winkel als op de site.
Extra zuur omdat het langer duurde voor het product er was. Anders had ik wel kunnen betalen met de VVV bonnen.

VVV bonnen accepteren

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet heeft kunnen betalen met VVV-bonnen. Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Het klopt inderdaad dat er per 1 juli niet meer met VVV-bonnen betaald kan worden. Ondanks dat deze niet meer geaccepteerd worden willen wij uw klacht toch graag voorleggen bij de betreffende Media Markt vestiging. Graag vernemen wij van u het ordernummer en bij welke vestiging u bent geweest voor de aankoop.

In afwachting van uw reactie.

bestelnummer 71789567
    mediamarkt leeuwarden

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Leeuwarden. Deze zullen morgen contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels vernomen van Media Markt Leeuwarden dat er contact is geweest. Er is een oplossing aangeboden waardoor u alsnog de VVV-bonnen als betaalmiddel heeft kunnen gebruiken. Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee naar behoren is afgehandeld.

Indien u tevreden bent over de geboden oplossing willen wij u vragen de klacht af te sluiten.

Peter
    iPhone moest wel weer opnieuw besteld worden, maar mocht vervolgens met m'n VVV bonnen betalen. Fijn dat het zo opgelost kon worden, jammer dat dit pas kon nadat ik via deze weg m'n klacht gedeponeerd had.

Peter

Ook een klacht indienen over Media Markt?