Klacht Media Markt: aan het lijntje gehouden

Klachtnummer
# 128768
Gebruiker
Peter65
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na 2 jaar en 3,5 maanden doet mijn televisie helemaal niets meer.Dit gebeurde op 11-9
's avonds - gemeld bij mediamarkt op 12-9 /s morgens. Moest klacht melden bij CE repairs. in de aankondiging staat dat ze minimal 24 uur na melding(weekend niet mee natuurlijk) en binnen 2 uur kontakt opnemen.Het is nu 15-9-2015 en ik heb nog steeds niets gehoord van ce rpair.Vanmiddag kontakt gehad met ellen braas van mediamarkt en haar voorgesteld dat ik de televisie bij haar breng, een nieuwe meeneem en gevraagd wat kost mij dit.De levens duur is 5jaar en de reparatiekosten worden daardoor gedeeld.
Dit was niet mogelijk. De bedrijfsleiding krijg je niet te spreken.
Op deze televisie was toch al de Wet van Murphy van toepassing,want Mediamarkt heft een ons een homesetje verkocht die geen digitale uitgang heft en voor ze dat doorhadden waren we al 2 weken verder!
Ik ben wel boos geworden zeg maar kwaad en ben wel beleefd gebleven maar dat kost moeite als ze je zo laten staan.

De oplossing

Ik bring de tv bij hun en neem een nieuwe mee met max bijbetaling van € 200,00 of ze komen deze morgen halen en zorgen dat deze heel snel terug is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend om te vernemen dat uw televisie niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging uw de televisie heeft aangeschaft en/of met welke vestiging u onlangs contact heeft opgenomen.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Peter65
    Datum
    Geachte heer Pakvis,
    Dank voor uw snelle reactie.Ik heb deze via Saturn nu Mediamarkt
    Nieuwegein verkregen en ben diverse keren te woord gestaan door Ellen Braas.De bedrijfsleider kreeg ik niet te spreken.
    Ik heb de kwestie nu voorgelegd aan mijn Rechtsbijstandverzekering, want reparatiekosten van € 418.76
    voor een oorspronkelijke prijs van € 549,00 voor een televisie die er na 2 jr en 3 mnd mee ophoudt met een minimale levensduur van 5 jaar vind ik perse niet kunnen!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Media Markt Nieuwegein geeft aan de klacht met u door te hebben genomen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen