Opgelost door Media Markt: Aanbieding PS4 niet geleverd / nu slecht alternatief

sad Opgelost
LK30

Afgelopen vrijdag heb ik bij MediaMarkt een PS4 Slim 1TB + FIFA18 + 1 extra controller besteld voor €277.

Vandaag ontving ik onderstaande mail:

Beste klant,

We kennen allemaal de filmpjes vanuit Amerika waar mensen strijden om de beste aanbiedingen tijdens Black Friday. Ook in Nederland zijn mensen massaal los gegaan en jij hebt tijdens onze Black Friday Super Sale een Playstation met extra controller en FIFA 18 besteld.

Deze aanbieding was erg populair en was nog te bestellen terwijl er geen voorraad meer was. Wij zouden het vervelend vinden als je niet kan profiteren van een mooie aanbieding en willen jou daarom het volgende alternatief aanbieden:

- Playstation 4 1TB met Gran Turismo Sport
- Sony Dualshock 4 Zwart

Wil je voor vrijdag 1 december laten weten of je akkoord gaat met het alternatief? Indien wij geen reactie ontvangen of ga je niet akkoord met het alternatief, zullen wij de order annuleren en krijg je het aankoopbedrag retour.

Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!

Met vriendelijk groet,

MediaMarkt

Dit is in principe dezelfde aanbieding, maar ipv FIFA18 nu met het spel Gran Turismo Sport. En dat spel is ook nog eens €20 minder waard dan FIFA18.
Dit is ook helemaal niet het spel dat ik wilde hebben en ik heb voor andere producten betaald.

Of de oude aanbieding (PS4 Slim 1TB + FIFA18 + 1 extra controller) of de PS4 Slim 1 TB + extra controller + spel naar keuze / fikse compensatie

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat de Playstation 4 + extra controller en Fifa 18 niet geleverd kan worden. Deze aanbieding was erg populair en was helaas nog te bestellen op onze website terwijl er geen voorraad meer was. Hiervoor onze welgemeende excuses. Om u toch tegemoet te komen in deze situatie willen wij u graag het volgende alternatief aanbieden, namelijk de Playstation 4 1TB met Gran Turismo Sport en de Sony Dualshock 4 Zwart. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht of u akkoord gaat met het alternatief.

In afwachting van uw reactie.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Beste K. Saini,
    Dank voor uw bericht. Ik heb al gereageerd op de mail die ik van Mediamarkt heb ontvangen, maar tot op heden nog geen reactie gehad.
    Ik ga akkoord met het alternatief, omdat ik begrijp dat er niks anders mogelijk is. Het spel Gran Turismo Sport is minder waard dan FIFA18, dus eigenlijk schepen jullie klanten af met een 'minder' alternatief of de mogelijkheid om je geld terug te krijgen. Echter, voor datzelfde geld is deze aanbieding nergens meer verkrijgbaar, terwijl deze afgelopen vrijdag bij 4 verschillende winkels te bestellen was. Had ik toen geweten dat er geen voorraad meer was, dan had ik de aanbieding gewoon elders kunnen kopen.

Daarnaast zijn alle producten in de aanbieiding gewoon los verkrijgbaar, dus zouden jullie dit alsnog kunnen leveren, maar daar kiezen jullie niet voor.

Een compensatie naast het alternatief lijkt mij op z'n plaats.

Vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben het alternatief doorgevoerd in ons systeem. Het product is onderweg naar ons magazijn en verwachten we uw GT SPORT/PS4 1TB BLACK + CONTROLLER in week 49 weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Mocht u verder vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Beste K. Saini,

Dank voor de bevestiging. Kun je bevestigen dat dit om totaal 2 controllers gaat? Dus 1 die bij de PS4 inbegrepen zit en daarnaast nog 1 losse controller?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
    LK30
    Ik heb inmiddels een beter alternatief aangeboden gekregen en ga daarmee akkoord.

Bedankt voor de nette afhandeling.

Mvg,

LK30

Ook een klacht indienen over Media Markt?