Klacht Media Markt: Aanbiedingen niet kunnen leveren

Ron

Media markt bied een warmtepompdroger van Siemens aan met 50% korting van 15 oktober tot 21 oktober 2018.
Deze machine, siemens wt47y700nl, is niet leverbaar van af 15-10-2018 08.00 en is ook niet op voorraad. Na een lang gesprek met de klantenservice word mij vertelt dat hij niet meer leverbaar is en ik hem ook niet kan bestellen.
Ik moet maar op de site blijven kijken tot 21 oktober of hij er nog op komt. Andere optie was bestellen in de winkel. Toen ik vroeg of ze wilde kijken welk mediamarkt filiaal hem in huis heeft. Zei ze dood leuk geen een.
Hij is dus niet te krijgen.
Ik vind dit een schande adverteren met iets wat je helemaal niet kunt leveren.
Mediamarkt ga je schemen
Mvg ron

Ik zou graag willen dat ik de machine als nog kan bestellen

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor de vertraagde respons.
    Wij zullen u case in behandeling nemen en u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Ron
    Op nieuw contact gehad met media markt.
    Zij kunnen niks voor ons doen, op15 oktober 2180 om 01.30 , was de aanbieding uitverkocht.
    Dit omdat het een magazijn uitverkoop was. Volgens mij bieden zij de machine aan Tot 21 oktober. Nu verschuilen ze zich achter het feit dat er op=op staat. Ik heb om .00.05 geprobeerd te bestellen. Toen kon het al niet meer.
    Mediamarkt ga je schamen
    Zon grote winkel die geen oplossen kan bieden.
    Schande voor mediamarkt.
    Als je een magazijn verkoop doet zet er dan bij hoeveel machines je te koop heb.
    Iedereen kan bedenken dat je iets niet een aantal dagen kan aanbieden waar je er maar een paar van hebt.
    En de klanten service maar vol houden dat hij wel weer online komt.
    Schande mediamarkt
    En geen alternatieve bieden
    SCHANDE

Ron
Contact geweest met mediamarkt ze gaan aan een oplossing werken. Ben benieuwd

Ook een klacht indienen over Media Markt?