Opgelost door Media Markt: aankoop gedaan (als een van de eerste) en niet gekregen wat gekocht is

loes van der woude

Ik heb op 28 oktober 2015 om 3 uur snachts een aankoop gedaan voor 2 witte fietsen van de aktie die net van start was gegaan. Ordernummer 70675245.
er is toen 1 zwarte fiets gebracht. Deze heb ik niet aangenomen omdat dit 2 witte fietsen moesten zijn. Ben begonnen met bellen naar de Mediamarkt. Daar te horen gekregen dat zij contact op gingen nemen met het magazijn en dat er een terugkoppeling zou komen.
Verschillende malen gebeld, maar kreeg steeds te horen dat er nog geen terugkoppeling was van het magazijn. Gewacht tot eind van de week, nog steeds niets gehoord, het zou goed komen werd er gezegd. Toen is mijn dochter naar een mediamarkt winkel bij haar in de buurt geweest en daar stonden nog witte fietsen. Gebeld naar Mediamarkt of zij dit konden regelen. Nee, was niet mogelijk, zij belden naar het magazijn en er werd beloofd dat het nu geregeld was. Ik kreeg 2 dagen later geld terug gestort van 1 fiets, waar ik niet om gevraagd had. De levering kwam : 1 zwarte fiets !

Ik ben bijtijds geweest met mijn bestelling, door fout van magazijn ben ik de dupe dat ik mijn 2 dochters geen witte fiets kan geven voor hun verjaardag, iets wat ik van te voren toch op tijd en zorgvuldig heb gedaan. Nu word mijn een cadeau cheque aangeboden van 15 euro, wat denken jullie zelf, ik wil gewoon een fiets van de aanbiedingsprijs die ik op tijd heb betaald en waar ik het geld van terug heb gekregen en die ik dus zo weer terug wil storten. Dan maar zwarte fietsen, maar dit is geen juiste oplossing die nu wordt geboden.

Media Markt
    Geachte mevrouw Van der Woude,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken kunt u het bedrag overmaken op het rekeningnummer van Media Markt. Hierna zullen wij voor u in orde maken dat u alsnog de 2 bestelde fietsen gaat ontvangen. Mocht u tussentijds nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    loes van der woude
    Ik ben gebeld door Floortje en zij gaat dit oplossen, bedrag is al overgemaakt. Ik wacht verder af wanneer afspraak gemaakt wordt voor de levering van 2 witte fietsen.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Van der Woude,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken zijn de fietsen inmiddels verzonden. U zult nog bericht krijgen van onze transporteur om een datum voor levering in te plannen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    loes van der woude
    Uiteindelijk is het goedgekomen met mijn bestelling. Prima afhandeling van mijn klacht.

loes van der woude

Ook een klacht indienen over Media Markt?