Klacht Media Markt: Aankoop Ipad vlak voor reclame.

Klachtnummer
# 14909
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 25/10/12 heb ik een Ipad 2 gekocht voor het bedrag van 399,00 euro. Zaterdag 27 oktober krijg ik reclame in de bus dat dezelfde Ipad in de reclame kwam voor 333,00 euro. Zaterdag 27 oktober ben ik dus ook terugggegaan naar de Boogaard om een bedrag van 66 euro terug te vragen. Dit kon echter pas vanaf de dag dat de Ipad officieel in de reclame kwam. Vandaag ben ik weer teruggegaan en nu was de reclame afgelopen en kon ik het bedrag niet meer terug krijgen. Ik vindt dit dus echt absurt en het van Mediamarkt ook erg slecht dat men de consument zeker als het een product een paar dagen voor aankoop in de reclame er niet van op de hoogte steld. Kortom ik voel me tekort gedaan en zou het erg op prijs stellen het bedrag van 66 euro alsnog terug te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Sylvia van huet

De oplossing

Ik zou graag 66 euro terug krijgen. De Ipad was 5 dagen na mijn aankoop in de reclame.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw van Huet,Ik heb deze kwestie doorgenomen met mevrouw Leeuwestein, afdelingsleider van de afdeling service bij Media Markt Rijswijk.Mevrouw Leeuwestein neemt telefonisch contact met u op om uw klacht telefonisch met u te bespreken. Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld door Media Markt Rijswijk.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Goedeavond.
    In eerste instantie was ik zeer tevrede met de afhandeling na ons telefonisch contact. Vandaag maandag ging mijn man dus met bon naar de Mediamarkt in Den Boogaard om de 66 euro zoals afgesproken af te halen. Bij de klantenbalie moesten wij aangeven dat zij in de map moesten kijken om de terugbetaling te controleren. Je raadt het misschien al er zat niets in de map en de dame kan dus ook geen terugbetaling doen. U begrijpt dat het stoom mij uit de oren liep.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw van Huet, Ik heb zojuist telefonisch de klacht met u doorgenomen. De klacht is inmiddels afgehandeld waar we ervan uitgaan dat de uitbetaling ditmaal naar behoren verloopt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?