Klacht Media Markt: aankoop lege doos.

Klachtnummer
# 140889
Gebruiker
JeffreyE
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zondag 29 November rond 3 uur naar de media markt in Apeldoorn geweest,zag een sony ht-ct381 soundbar met een mooie cashback actie,eenmaal bij de kassa werd de doos door de medewerker in de hand genomen en gescand.
Eenmaal afgerekend en thuis gearriveerd kwam ik erachter dat in de doos wat steunen zaten,veel schuim en plastic.(geen soundbar)

De doos was niet licht dus ik heb dit niet doorgehad!
Gelijk weer terug naar de media markt in Apeldoorn gegaan,waar ik na een kleine wachttijd vriendelijk geholpen werd.

Eenmaal bij de tv/hifi corner kwamen ze erachter dat ik de gesealde demo doos mee had gekregen.
Medewerker nam contact op met manager(die mij niet te woord kwam staan), oplossing:product uitverkocht.. kon het !!demo model krijgen voor de prijs die ik betaald had voor een nieuwe soundbar.
Bestellen was mogelijk alleen dan gold de cashback niet.

Toen geld terug gevraagd omdat ik al te laat was voor mijn werk.

Gewenste oplossing

Ik verwacht een compensatie voor het geleden tijdverlies,of dit artikel met alsnog de cashback actie! Dit is zeer slechte service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Elsebroek,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u de verkeerde verpakking is meegegeven en u uiteindelijk enkel het showmodel kon worden aangeboden. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Apeldoorn met het verzoek contact met u op te nemen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen