Klacht Media Markt: aankoop notebook

lilian

ik heb een notebook gekocht bij mediamarkt. Nadat ze de notebook uit het magazijn hadden gehaald heb ik gevraagd of ze deze startklaar konden maken.Dit kosten 30 euro extra. Hij ging het factuur klaarmaken en bracht de notebook naar de kassa. Nadat de kassiere de bon had gescand zeg ik tegen haar dat ze het nog startklaar moesten maken aangezien het nog niet uit de doos was geweest sinds de verkoper de notebook uit het magazijn had gehaald.Er was dus nog niks gebeurt aan de notebook.De kassiere zei dat dit in het magazijn was gebeurt. Ik zei tegen haar dat ik vantevoren nog niks gezegd had over startklaar maken en dit pas kenbaar maakte op het moment dat de verkoper met de notebook uit het magazijn kwam. Ze zei er zit een sticker op dat het startklaar is.Dat mag zo zijn maar wanneer is dit gebeurt in ieder geval niet in de winkel en ook niet nadat ik had gezegd dat deze startklaar gemaakt moest worden. Ik voel me nu echt opgelicht. Wat kan hier nog aan gedaan worden?

Graag had ik mijn 30 euro terug die ik beaald heb aan het startklaar maken.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

We vinden het vervelend om te vernemen dat het aankoopproces van uw laptop niet naar wens is geweest.

Het is echter zo dat er van een bepaald artikel altijd een aantal van tevoren startklaar gemaakt wordt. Dit houdt in dat het product al gebruiksklaar gemaakt is door de technische afdeling van de vestiging.

Waarschijnlijk heeft de verkoper in eerste instantie een van deze reeds geprepareerde producten voor u uit het magazijn meegenomen. Wanneer u aangegeven zou hebben dat u niet voor deze extra service had willen kiezen, had de verkoper u evengoed een product meegegeven dat niet al startklaar was gemaakt.

Uiteraard hebben we uw klacht ook voorgelegd aan de desbetreffende vestiging. Onze collega's daar zullen contact met u opnemen om uw klacht verder inhoudelijk te bespreken. We gaar er vanuit dat zij de klacht naar behoren met u zullen oplossen.

Graag vernemen we na dit gesprek van u of uw klacht naar wens is afgehandeld.

lilian
    Jullie zeggen dat er een aantal producten al startklaar gemaakt zijn. Waarom dan geen product uit het magazijn meenemen wat niet startklaar is. Ik bedoel hij wist van tevoren niet dat ik deze startklaar wou hebben. Waarom niet vantevoren vragen of hij wel of niet startklaar gemaakt moest worden?? Ik vindt echt ongeloofwaardig overkomen.

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben we een aantal keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat.

De reden dat de verkoper in eerste instantie een reeds startklaar product uit het magazijn heeft gehaald, is waarschijnlijk geweest omdat hij de intentie had u deze optie voor te leggen. Op het moment dat hij vernam dat u al van plan was deze service erbij te nemen, was hij naar verwachting in de veronderstelling deze optie niet meer extra hoeven te vermelden.

Hoewel service uiteraard voorop staat, hebben onze verkopers ook - net als bij ieder ander bedrijf - te maken met commerciële overwegingen.

We hopen uw vraag hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

lilian
    Zoals ik al eerder heb vermeldt ben ik niet tevreden met de wijze waarop dit is gedaan. De verkoper had van te voren kunnen vragen of ik van deze service gebruik wilde maken. Dit heeft hij niet gedaan. Ik vindt dat hij hierbij niet goed heeft gehandeld. Dit is heel verwarrend niet alleen voor mij maar ook voor andere klanten. Nog steeds heb ik hier een heel negatief gevoel over en voel ik me nog steeds opgelicht.

Bedankt voor uw reactie.

We vinden het vervelend dat u onze service op een dergelijke manier hebt ervaren.

Uw feedback zullen we dan ook zeker mee nemen bij eventuele verbeteringen in onze service.

lilian
    Ik vindt een het spijt ons dat je het zo ervaren hebt een waardeloze klachten afhandeling

lilian

Ook een klacht indienen over Media Markt?