Klacht Media Markt: Aanspreekmanier van Medewerker

Ted Jansen

Op zondag 11 oktober 2015 ben ik langsgegaan bij de Mediamarkt in het Centrum Eindhoven. Ik ben toen een gesprek begonnen met een medewerker van de Telecom afdeling die ge-outsourced was van The Phone House, hij heeft mij meerdere malen aangesproken met "maatje", "zebi", "kifesh" en "wollah"!

Dit vind ik niet kunnen in een winkel zoals de Media Markt, graag de medewerker hier op aanspreken.

Graag de medewerker hier op aanspreken + eventuele sancties.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Erg vervelend te vernemen dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Excuses voor het ongemak.

Uiteraard wilt Media Markt dat u netjes en correct te woord wordt gestaan tijdens uw bezoek. De door u omschreven uitingen passen niet binnen deze doelstellingen.

Media Markt Eindhoven pakt dit intern op en zal, waar nodig, de nodige aanpassingen verrichten.

Indien u vragen of opmerkingen heeft vernemen wij graag van u. Anders stellen wij voor uw klacht af te sluiten.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?