Klacht Media Markt: Abonnement binnen bedenktijd annuleren nog steeds niet opgelost.

Berg

Op 25 juli j.l. heb ik bij de vestiging in Rotterdam Zuid een Xiaomi 12 gekocht met een verlenging van mijn Vodafone abonnement startend in november 2022. Op dat moment ging de 14 dagen bedenktijd in. Omdat het toetstel na 2 dagen niet beviel ben ik terug naar de winkel gegaan. Deze gererourneerd en gesproken over annuleren van de bestlling betreft verlengen abonnement. De medewerker Max gaf aan dat dit kan via Vodafone. Ik heb vanwege retour toestel geen verangende bon meegkregen! Bij thuiskomst na 45 minuten rijden gaf Vodafone aan dat alleen Mediamarkt kan annuleren. Omdat ik niet voor de 3x in een paar dagen tijd naar Rotterdam Zuid wilde reizen heb ik co tact opgenomen via de klantenservice. Er is een incidentnummer aangemaakt en men zou er mee aan de slag gaan. Dit was op 31 juli gekregen van Youri.
Inmiddels is het 12 augustus en krijg ik zojuist een mail binnen van Youri van de klantenservice. Of ik mn telefoon nummer en geboortedatum, die ik reeds heb doorgegeven, opnieuw wil doorgeven.
Kortom nog niets geregeld en blijf ik in het ongewisse hoe verder??

Heel simpel. Met de gegevens die beschikbaar al zijn de botl annuleren. Makkelijker kan het niet...

Ook een klacht indienen over Media Markt?