Klacht Media Markt: abonnement/telefoon

muts

Goedenavond

Ik heb woensdag. 9 juli een abonnement afgesloten. Van hi maar vind de toestel te groot
En ik heb gelijk de volgende dag om 9 uur gebeld af ik mag annuleren. Hi zeg ja kan binnen 7 dagen dus ik ga naar mediamarkt om te vragen ze nee dat kan niet. Maar moch wel een. Ander toestel nemen maar dat wil ik niet. Dus dan had ik geen keuze om deze te houden
Volgende dag toch nog een x gebeld van alstublieft mag. Toen kon het wel maar moest ik 20% van het toestel betalen dus ik moest 110 euro betalen. En dan kan het wel.
Mooi werk telefoon leg nou in de kast omdat ik er niet mee omgaan

Als nog annuleren van abonnement. En alles kostenloos afhandelen.

Media Markt
    Geachte mevrouw van den Berg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen.Ik heb met u besproken dat het retourneren van een in gebruik genomen product is uitgesloten. Dit is terug te lezen in onze algemene voorwaarden. De door u genoemde kosten worden deels gevraagd voor het 'refurbishen' (professioneel verwijderen van persoonlijke data). Daarbij wordt het product verkocht met de vermelding dat deze eerder open is geweest inclusief een begeleidend schrijven. U gaf aan begrip te hebben voor de algemene voorwaarden.Uw klacht heb ik na ons gesprek voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Utrecht. Er wordt spoedig contact met u opgenomen door Media Markt Utrecht om de klacht met u door te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Utrecht uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw van den Berg,Inmiddels heb ik van mijn collega's bij Media Markt Utrecht vernomen dat er een oplossing is gevonden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft zie ik deze natuurlijk graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?