Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: absurd
Details
Klacht
Media Markt Breda.Bericht over BRB55819016 [id=19e52487]
Afgelopen Maart 2023 heb ik een Lenova Laptop en behorende stroom cable bij Media Markt Breda voor reparatie afgeleverd.
Vijf dagen later heb ik de Laptop zonder stroom kabel terug ontvangen Het Laptop kan niet gemaakt worden.
Afgesproken was, Contact wordt met het reparatie bedrijf van Media Markt Breda opgenomen .
Als het stroom kabel niet gevonden wordt. Dan wordt het verloren kabel door Media Markt vervangen.
Tot heden is dat niet gebeurd.
Ik heb nooit Media Markt de opdracht gegeven om een nieuwe stroom kabel voor een Laptop dat niet meer kan gemaakt worden te bestellen.
Media Markt heeft het stroom kabel verloren. Zonder mijn toestemming een nieuwe cabel gekocht. Kosten Euro 69 en wil een factuur aan mij sturen. Absurd.
Media Markt Breda
You
Media Markt
Bericht over BRB55819016 [id=1a6a5d09] 6 juni 2023
Beste Dhr./Mevr. Glowinski,
Een tijdje geleden heeft u ons gevraagd een onderdeel voor u te bestellen bij onze leverancier. De kosten hiervoor hebben wij toen voor u voorgeschoten zodat u bij het afhalen in onze winkel kon betalen.
Helaas heeft u het onderdeel tot op heden nog niet bij ons afgehaald. Ik wil u er op attenderen dat u de kosten zoals vermeld in de prijsopgave wel aan ons verschuldigd blijft. Ik wil u adviseren het onderdeel op te komen halen in onze winkel. Mocht u het onderdeel niet voor 01-07-2023 opgehaald hebben dan zullen wij de factuur per post doen toekomen. Indien nodig zal deze geïncasseerd worden door een derde partij.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Media Markt Breda
absurd
Gewenste oplossing
De Klanten dienst Media Markt Breda Luister niet en zijn nalatig. Ze maakte veel fouten en wil hun fouten aan mij schuiven. Met u ervaring , als u een oplossing kan vinden van dit absurd situatie, dan ben ik u dankbaarBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.