Klacht Media Markt: absurd

Klachtnummer
# 666884
Gebruiker
Michael Simon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Media Markt Breda.

Bericht over BRB55819016 [id=19e52487]
Afgelopen Maart 2023 heb ik een Lenova Laptop en behorende stroom cable bij Media Markt Breda voor reparatie afgeleverd.
Vijf dagen later heb ik de Laptop zonder stroom kabel terug ontvangen Het Laptop kan niet gemaakt worden.
Afgesproken was, Contact wordt met het reparatie bedrijf van Media Markt Breda opgenomen .
Als het stroom kabel niet gevonden wordt. Dan wordt het verloren kabel door Media Markt vervangen.

Tot heden is dat niet gebeurd.

Ik heb nooit Media Markt de opdracht gegeven om een nieuwe stroom kabel voor een Laptop dat niet meer kan gemaakt worden te bestellen.
Media Markt heeft het stroom kabel verloren. Zonder mijn toestemming een nieuwe cabel gekocht. Kosten Euro 69 en wil een factuur aan mij sturen. Absurd.

Media Markt Breda
You

Media Markt
Bericht over BRB55819016 [id=1a6a5d09] 6 juni 2023




Beste Dhr./Mevr. Glowinski,

Een tijdje geleden heeft u ons gevraagd een onderdeel voor u te bestellen bij onze leverancier. De kosten hiervoor hebben wij toen voor u voorgeschoten zodat u bij het afhalen in onze winkel kon betalen.

Helaas heeft u het onderdeel tot op heden nog niet bij ons afgehaald. Ik wil u er op attenderen dat u de kosten zoals vermeld in de prijsopgave wel aan ons verschuldigd blijft. Ik wil u adviseren het onderdeel op te komen halen in onze winkel. Mocht u het onderdeel niet voor 01-07-2023 opgehaald hebben dan zullen wij de factuur per post doen toekomen. Indien nodig zal deze geïncasseerd worden door een derde partij.

Alvast bedankt voor uw medewerking.


Met vriendelijke groet,
Media Markt Breda

absurd








Gewenste oplossing

De Klanten dienst Media Markt Breda Luister niet en zijn nalatig. Ze maakte veel fouten en wil hun fouten aan mij schuiven. Met u ervaring , als u een oplossing kan vinden van dit absurd situatie, dan ben ik u dankbaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen