Opgelost door Media Markt: Achtergehouden informatie kost mij €416,- !!

R vd Zwet

Ik heb koffie gemorst in mijn laptop, maar dat is een verzekeringskwestie.
Ik heb deze laten repareren via de Media Markt Cruqius en deze hebben hem doorgestuurd naar MSI Service.

Op 14 januari krijg ik een email met daarin de voorwaarden van reparatie en de totale kosten á €415,99 . Hierbij is ook telefonisch vermeld dat na deze reparatie de laptop het weer perfect zou doen. Mijn verzekering ging hiermee akkoord en betaald netjes dat bedrag.
10 februari 2013 heb ik mijn laptop opgehaald .
Wat blijkt... is mijn accu stuk en niet meer te vervangen door msi omdat ze deze niet meer op voorraad hadden.
Nu kan ik mijn laptop niet meer gebruiken waarvoor ik wil en na lang bellen heeft Media Markt als "service" geregeld dat ik een accu kan kopen voor €109
Mijn verzekering vergoedt dit niet meer omdat dit over het bedrag gaat wat vooraf had gekregen kunnen worden voor een nieuwe!
Media Markt erkend de fout niet dat ze incomplete informatie hebben verzonden
Bedankt voor niks!

Kostenloos een nieuwe accu of de laptop inleveren en de betaalde €416 retour ontvangen

Media Markt
    Geachte meneer van der Zwet,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht doorgenomen met meneer Karimi, afdelingsleider service bij Media Markt Cruquius. Meneer Karimi heeft aangegeven dat hij op de hoogte is van uw klacht en u een inmiddels een oplossing heeft aangeboden.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Afd. Service
    Niet voldoende
    Heb ongeveer 4 x gebeld en telkens werd mij verteld dat mijn vraag of opmerking nergens op sloeg en dat ik wel kon fluiten naar vergoeding.
    Uiteindelijk betaald Msi een gedeelte en Media markt van het resterende bedrag de helft, wat mij met nog een gedeelte laat zitten! Eigenlijk schandalig dat een fout van een service punt mij nu geld gaat kosten!!
    Media Markt
    Geachte meneer van der Zwet, Bedankt voor uw reactie.Zoals ik telefonisch met u heb besproken is de vraag naar de reparateur uitgezet waarom de defecte accu niet genoemd is op de naar u verstuurde prijsopgave. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen van het reparatie center neemt Media Markt Cruquius telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Afd. Service
    R vd Zwet
    Beste Dhr. V. Pakvis ,Ik moet zeggen dat ik erg tevreden bent over de manier waarop u mij te woord heeft gestaan! Nu hopen dat er een passende oplossing gevonden wordt.Met vriendelijke groet,
    Rohan van der Zwet
    Media Markt
    Geachte meneer van der Zwet,Bedankt voor uw reactie.Zoals afgesproken krijgt u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling.Met vriendelijke groet,
    R vd Zwet
    Zojuist vernomen dat de accu is besteld en hier geen kosten voor ons meer aan verbonden zitten.
    Blij met het resultaat, maar dat is niet dankzij Mediamarkt de cruqius ! Thuisbezorgen zou natuurlijk nog mooier zijn :)

R vd Zwet

Ook een klacht indienen over Media Markt?