Opgelost door Media Markt: AEG droger stuk na 2 jaar en 9 maanden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38244
Gebruiker
Sherida
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juli 2010 een droger en wasmachine gekocht bij de mediamarkt in amsterdam noord. Ons huis was pas klaar in januari dus tot die tijd hebben ze ingepakt gestaan.
In januari zijn wij de apparaten gaan gebruiken (maximaal 1x per week) en nu is de droger al stuk. We hebben contact opgenomen met de mediamarkt hoe of wat en die stuurde ons door naar Electrolux.
Electrolux is gekomen en vertelde dat het bedieningspaneel stuk was. Hierdoor zouden de kosten voor ons op 277.- komen, omdat het hele paneel vervangen moest worden. Dit vinden wij erg belachelijk aangezien je van dit product mag verwachten dat het toch minimaal 5-8 jaar mee moet gaan.
Graag zouden wij hier een oplossing voor zien.
mvg Sherida en Florus

De oplossing

Graag zouden wij de reparatiekosten vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Imanuel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw voicemail zojuist ingesproken met het verzoek of u mij wilt terug bellen zodat ik de klacht met u kan doornemen.Daarbij heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord met het verzoek of zij uw klacht in behandeling willen nemen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Sherida
    Datum
    Mediamarkt noord heeft nu mijn klacht in behandeling, maar ze zouden mij gister bellen en ik heb nog steeds niks gehoord. Ik zou €96.- vergoed krijgen (wat ik vrij weinig vind) en de €75.- die ik al betaald heb aan voorrijkosten zou ik maar €30.- van terug krijgen. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk en ik zou hier gister over worden teruggebeld. Ik wacht af.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Imanuel, Bedankt voor uw reactie.Ik heb van Media Markt Amsterdam Noord vernomen dat zij u telefonisch hebben gesproken en u overeen bent gekomen met de kosten van reparatie.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  4. Auteur
    Sherida
    Datum
    Ik ben inderdaad een prijs overeen gekomen en heb een afspraak gemaakt voor de reparatie van mijn droger. Afgelopen dinsdag 12/11 zou er een monteur komen tussen 9-11:30. Om 11 uur belde deze dat ze het paneel niet op voorraad hadden en dat hij donderdag pas kon komen. Opnieuw met hem een afspraak gemaakt voor donderdag en op 13/11 werd ik om 16:30 gebeld dat het onderdeel er nog niet was en dat het pas volgende week beschikbaar is. 2 dagen vrij genomen en nu heb ik nog niks!
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Imanuel, Bedankt voor uw reactie.Gezien de reparatie niet binnen een redelijk termijn heeft plaats gevonden is er besloten de koop voor u te ontbinden zodat u (met enige bijbetaling) een nieuwe droger kan uitkiezen.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. U gaf aan dat u inmiddels een nieuwe droger heeft uitgekozen en dat deze morgen wordt geleverd.Ik zie uw reactie over de afhandeling van uw klacht en de levering van de nieuwe droger graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Imanuel, Bedankt voor uw reactie.Gezien de reparatie niet binnen een redelijk termijn heeft plaats gevonden is er besloten de koop voor u te ontbinden zodat u (met enige bijbetaling) een nieuwe droger kan uitkiezen.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. U gaf aan dat u inmiddels een nieuwe droger heeft uitgekozen en dat deze morgen wordt geleverd.Ik zie uw reactie over de afhandeling van uw klacht en de levering van de nieuwe droger graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  7. Auteur
    Sherida
    Datum
    De nieuwe droger is inmiddels geleverd en heeft al een keertje gedraaid. Ik ben heel erg blij met de afhandeling via de mediamarkt, want de afhandeling via AEG is ronduit SLECHT. Ik heb nu ook een Bosch aangeschaft en hoop dat ik hier langer mee kan doen. AEG heeft voor mij afgedaan en dit merk zal ik dan ook zeker niet aanbevelen aan mensen.
    Dank je wel Mediamarkt Amsterdam Noord!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sherida
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen