Opgelost door Media Markt: AEG Strijkijzer

Johan

Wij hebben bijna 3 weken geleden een AEG Strijkijzer gekocht bij de Media markt in Apeldoorn. Op de verpakking zat een sticker dat de verpakking open was geweest maar er een deugdelijk product inzit.
Helaas dus niet want afgelopen week stopte de strijkboud na een x seconden terwijl mijn vrouw gewoon aan het strijken was.
Omdat het meer dan 14 dagen geleden was krijgen we geen vervangend product maar willen ze repareren. Onacceptabel want dit product heeft nooit goed gewerkt. Sterker nog het product is opengeweest en men heeft er een ondeugdelijk apparaat in terug gestopt en het onder het mom van een deugdelijk product verkocht blijkt nu. Repareren doe je alleen als iets heeft gewerkt dat is bij ons niet het geval.

Nieuwe AEG DB5220.

Johan
    We zijn vandaag gebeld dat ze de AEG strijkbout zouden vervangen en dat de nieuwe klaarstond. Daar aangekomen bleek dat ze de AEG strijkbout niet meer hadden dit terwijlnet daarvoor toch echt was gezegd dat een nieuwe klaarstond. Nu konden we een andere uitzoeken of geld terug. Op zich uiteindelijk geregeld maar de manier van communiceren en beloften nakomen houd laat toch echt te wensen over.
    Johan
    Ik zou eerder score 0 geven ipv +1 want resultaat was ok maar ook zeker niet meer dan dat zie mijn laatste reactie.

Johan

Ook een klacht indienen over Media Markt?