Opgelost door Media Markt: AEG Strijkijzer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80748
Gebruiker
Johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bijna 3 weken geleden een AEG Strijkijzer gekocht bij de Media markt in Apeldoorn. Op de verpakking zat een sticker dat de verpakking open was geweest maar er een deugdelijk product inzit.
Helaas dus niet want afgelopen week stopte de strijkboud na een x seconden terwijl mijn vrouw gewoon aan het strijken was.
Omdat het meer dan 14 dagen geleden was krijgen we geen vervangend product maar willen ze repareren. Onacceptabel want dit product heeft nooit goed gewerkt. Sterker nog het product is opengeweest en men heeft er een ondeugdelijk apparaat in terug gestopt en het onder het mom van een deugdelijk product verkocht blijkt nu. Repareren doe je alleen als iets heeft gewerkt dat is bij ons niet het geval.

De oplossing

Nieuwe AEG DB5220.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Johan
    Datum
    We zijn vandaag gebeld dat ze de AEG strijkbout zouden vervangen en dat de nieuwe klaarstond. Daar aangekomen bleek dat ze de AEG strijkbout niet meer hadden dit terwijlnet daarvoor toch echt was gezegd dat een nieuwe klaarstond. Nu konden we een andere uitzoeken of geld terug. Op zich uiteindelijk geregeld maar de manier van communiceren en beloften nakomen houd laat toch echt te wensen over.
  2. Auteur
    Johan
    Datum
    Ik zou eerder score 0 geven ipv +1 want resultaat was ok maar ook zeker niet meer dan dat zie mijn laatste reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen