Klacht Media Markt: Afspraken worden niet nagekomen. Absoluut geen service.

Eekhoorntje66

Ik heb op 20 november om online mijn abo van vodafone verlengd maar kreeg de volgende dag een aanbiedingsbrief met een scherpere prijs. Was geldig tm 28 november jl. Vervolgens contact opgenomen met mediamarkt voor een oplossing. Kon namelijk ook mijn verlengde abo annuleren binnen 14 dagen. Ik kon volgens hen het beste even afwachten ik zou door de betreffende afdeling teruggebeld worde. Wachten wachten wachten. Vervolgens nog 3x gebeld. Ben nooit teruggebeld maar kreeg vandaag per mail een negatieve reactie. Ze konden die aanbieding niet meer geven omdat hij niet meer online stond. Logisch dat hij niet meer online staat want de tijd tikte maar door en elke keer ging het termijn van 48 uur weer in, die vervolgens niet gehaald werd ivm black friday. Had zelf inmiddels wel mijn verlenging ongedaan laten maken (heb ik ook nog geen bevestiging van trouwens) Als ze gelijk hadden gezegd dat ik het zelf opnieuw moest regelen had ik gewoon een nieuwe orden geplaatst voor de 28e en had ik gewoon gebruik kunnen maken van de aanbieding.

De aanbieding die ik heb gekregen per post alsnog uitvoeren. Ik ben de dupe van hun trage handelen en dat ze hun afspraken niet nakomen.

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    Wij hebben de case doorgezet en zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Media Markt

Inmiddels is er contact met u opgenomen en is de klacht inhoudelijk met u besproken.

Mocht u hier nog verdere vragen over hebben vernemen wij dit graag van u.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?