Opgelost door Media Markt: Afstandsbediening Nietzsche kunnen ruilen.

Jukkelilly

Wii hebben vorige week een afstandsbediening gekocht bij de Mediamarkt voor onze Samsung media box. Bedrag EUR 19,95. Het artikel mag alleen geruild worden als het ongeopend in de verpakking zit. Om de afstandsbediening te kijken of het product goed werkt moesten wij het uit de verpakking halen om de batterijen er in te doen en te testen. De afstandsbediening bleek niet geschikt te zijn voor de mediabox en omdat het uit de verpakking was gehaald mocht het ook niet meer geruild worden in de winkel. Dit vonden wij erg jammer omdat het artikel niet anders getest kon worden. We begrijpen dat de Mediamarkt beschadigde verpakkingen niet meer kan verkopen maar we hadden toch verwacht dat de Mediamarkt een stukje begrip kon opbrengen waarom het artikel uit de verpakking gehaald moest worden en samen naar een oplossing met ons kon zoeken.

Een tussenoplossing dat we bijvoorbeeld een gedeelte betalen voor de beschadigde verpakking en een tegoedbon voor een toekomstige aankoop.

Media Markt
    Beste mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals zojuist telefonisch besproken, heb ik uw klacht voorgelegd aan de vesting Arnhem. Mijn collega's daar zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te behandelen.

Kunt u mij op de hoogte houden van het verloop van uw klacht?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
    Jukkelilly
    Media Markt heeft na het plaatsen van de klacht de volgende dag contact opgenomen en de klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Jukkelilly

Ook een klacht indienen over Media Markt?