Opgelost door Media Markt: Afstandsbediening Nietzsche kunnen ruilen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164456
Gebruiker
Jukkelilly
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wii hebben vorige week een afstandsbediening gekocht bij de Mediamarkt voor onze Samsung media box. Bedrag EUR 19,95. Het artikel mag alleen geruild worden als het ongeopend in de verpakking zit. Om de afstandsbediening te kijken of het product goed werkt moesten wij het uit de verpakking halen om de batterijen er in te doen en te testen. De afstandsbediening bleek niet geschikt te zijn voor de mediabox en omdat het uit de verpakking was gehaald mocht het ook niet meer geruild worden in de winkel. Dit vonden wij erg jammer omdat het artikel niet anders getest kon worden. We begrijpen dat de Mediamarkt beschadigde verpakkingen niet meer kan verkopen maar we hadden toch verwacht dat de Mediamarkt een stukje begrip kon opbrengen waarom het artikel uit de verpakking gehaald moest worden en samen naar een oplossing met ons kon zoeken.

De oplossing

Een tussenoplossing dat we bijvoorbeeld een gedeelte betalen voor de beschadigde verpakking en een tegoedbon voor een toekomstige aankoop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals zojuist telefonisch besproken, heb ik uw klacht voorgelegd aan de vesting Arnhem. Mijn collega's daar zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te behandelen.

    Kunt u mij op de hoogte houden van het verloop van uw klacht?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Jukkelilly
    Datum
    Media Markt heeft na het plaatsen van de klacht de volgende dag contact opgenomen en de klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jukkelilly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen