Klacht Media Markt: Airco werkt niet goed

Qrsabien

Ik heb airco gekocht van media markt West en duidelijk aangeven dat ik wou 12000btu was niks op voorraad stond 1 airco open in display van 12000 btu ik wou dat kopen maar 10 min voor de verkoop medewerker komt met a nieuw airco maar van 10000 btu ik heb heb gezet dat dit is niet genoeg hij heeft het beloofd dat dit is genoeg voor de woonkamer sterkt airco een van de beste Want mij woonkamer is groot op advies van medewerker ik heb de airco gekocht thuis gekomen aan gezet blijkbaar de ding werk niet zo goed en maakt veel geluid.Volgende dag klant service gebeld en medewerker heeft mij terug gestuurd naar de winkel om te retourneren maar de winkel wil het niet retouren .weer klant service gebeld op advies van klant service airco gestuurd via post.nl vandaag woord ik gebeld dat de airco is terug in media markt en dat ik kan het komen ophalen Want media markt gaat deze airco niet terug nemen.op de bon staat 100 dagen bedenkt tijd.product was niet verzegeld.online op de voorwaarden staat nergens dat airco is verzegeld product of deze zou wij niet retouren ik voel mij opgelicht door media markt slecht service echt slecht zaak

Ik wil mij geld terug

Ook een klacht indienen over Media Markt?