Klacht Media Markt: aircoveelteduur

Jaclanis

aircogekgohtbijmediamarkt.aanschafprijs529euro.zelfdeaircobijkoopjedaelvoor299euro.magnietterugbrengenomdatverpakkingvanaircoisgeopend.mediamarktdoetooknietsaanprijsverschil.ikvoelmijbelaserd

aircoretourengeldterug

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de door u aangeschafte airco wenst te retourneren in verband met een prijsverschil.

Graag ontvangen wij uw factuur-/bestelnummer en vernemen wij in welke vestiging u deze airco heeft aangeschaft. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Goedemiddag,

Hierbij de gegevens over de aanschaf van de airco:

Factuurnummer: 40923571
    Vestiging: Media Markt Tilburg, Pieter Vreedeplein 152.

Wij horen graag hoe het proces verder verloopt.

J.C. Henke
    0181-631998
    Media Markt

Dank voor de update, wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende winkel die contact met u zal opnemen.

M.Hoogendijk

Jaclanis
Helemaal niets ze houden vast aan het beleid dat als je iets koopt en je wilt het terug geven in de gesloten verpakking zoals je het gekocht hebt aan te bieden, belachelijk dus je mag het gekochte product niet uitproberen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?