Klacht Media Markt: aircoveelteduur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315896
Gebruiker
Jaclanis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

aircogekgohtbijmediamarkt.aanschafprijs529euro.zelfdeaircobijkoopjedaelvoor299euro.magnietterugbrengenomdatverpakkingvanaircoisgeopend.mediamarktdoetooknietsaanprijsverschil.ikvoelmijbelaserd

De oplossing

aircoretourengeldterug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de door u aangeschafte airco wenst te retourneren in verband met een prijsverschil.

    Graag ontvangen wij uw factuur-/bestelnummer en vernemen wij in welke vestiging u deze airco heeft aangeschaft. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Jaclanis
    Datum
    Goedemiddag,

    Hierbij de gegevens over de aanschaf van de airco:

    Factuurnummer: 40923571
    Vestiging: Media Markt Tilburg, Pieter Vreedeplein 152.

    Wij horen graag hoe het proces verder verloopt.

    Met vriendelijke groet,

    J.C. Henke
    0181-631998
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor de update, wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende winkel die contact met u zal opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaclanis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets ze houden vast aan het beleid dat als je iets koopt en je wilt het terug geven in de gesloten verpakking zoals je het gekocht hebt aan te bieden, belachelijk dus je mag het gekochte product niet uitproberen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen