Klacht Media Markt: Al 100 onnodige kilometers gemaakt en al 8 dagen een niet werkende telefoon en geen vooruitzicht op

Santbergen

Op 7 maart in Mediamarkt Alexandrium mijn scherm en accu van mijn iphone 6s laten vervangen. Tevreden de deur uitgelopen maar al snel bleek de accu niet goed te werken. Max 50% capaciteit volgens apple, teruglopend naar 20% en binnen 5 dagen ging de telefoon niet meer aan.

Op 11 maart langs Mediamarkt Breda voor een reparatie. Zeer vriedenlijk te woord gestaan, maar het was niet duidelijk of men garantie kon geven op een reperatie van een ander filiaal. Ze zouden mij daarover bellen, 2 uur later telefonisch doorgekregen dat hij diezelfde avond nog gerepatereerd kon worden. Echter bleek die avond, dat ze geen accu op voorraad hadden. (Ondertussen alweer 100km afgelegd, 2x naar Breda-thuis).

Daarna de belofte gekregen dat ze mij zouden bellen als er een accu op voorraad was. Dit duurt schijnbaar alweer 5 dagen. Wederom telefonisch contact opgenomen, maar men kan mij niet telefonisch vertellen wanneer de accu binnen is. Dit kunnen ze schijnbaar wel als ik langs het filiaal kom wordt mij verteld.

Klacht: Al 100 onnodige kilometers gemaakt en al 8 dagen een niet werkende telefoon en geen vooruitzicht op verbetering.

Zo snel mogelijk een accu bestellen en contact over wanneer de reparatie uitgevoerd kan worden.