Opgelost door Media Markt: al mijn gegevens kwijt

ID

beeldscherm van mijn laptop (HP) was stuk. bij het aanbieden ter reparatie aan de MediaMarkt is mij toegezegd dat het vervangen van hardware (beeldscherm) geen invloed heeft op het geheugen (harde schijf/ moederbord/ software).
ook heb ik dit schriftelijk op de reparatie bon laten zetten: "cliënt wil geen software update ".
bij het ophalen van de Computer bleek naast een nieuwe scherm ook een nieuwe besturingssysteem in te zitten. ik ben al mijn foto's ( van mijn kinderen) en mijn documenten kwijt. en de rekening voor de reparatie is 196.25euro.
ik ben benadeeld door de Mediamarkt en moet ervoor betalen ook. ik wil graag zsm een oplossing zien

indien mijn gegevens ergens opgeslagen zijn wil ik deze graag terug, anders wil ik een onkosten vergoeding ter hoogte van de waarde van de laptop. deze bedroeg 499 euro

Media Markt
    Geachte meneer Dahmanin,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan omtrent de verantwoordelijkheid van uw data. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord met het verzoek contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Noord uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer Dahmanin, Van Media Markt Amsterdam Noord heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en er een oplossing is geboden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de oplossing van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    ID
    snelle afhandeling van mijn klacht. zogenaamde oplossing van Mediamarkt door mij een HDD aan te bieden is te matig... aan de andere kant zijn de medewerkers altijd vriendelijk en correct in het contact en dat telt ook..

ID

Ook een klacht indienen over Media Markt?