Opgelost door Media Markt: Altijd Aan service

Tim

Ik heb afgelopen april een laptop gekocht met Altijd Aan service. Voor eenmalig 138 euro zou ik volgens de verkoper "Altijd kunnen genieten van mijn fantastische product". Omdat ik veel waarde hecht aan het altijd kunnen gebruiken van mijn laptop, was ik snel om. De laptop zou daarnaast ook direct gebruiksklaar worden gemaakt, dit bleek echter anderhalf uur te duren en aangezien de winkel ging sluiten kon ik het apparaat pas de volgende dag ophalen. Een flinke tegenvaller. Nu is mijn laptop stuk, het apparaat gaat niet meer aan, en het is 21.00 uur in de avond. Een goed moment om gebruik te maken van de Altijd Aan service. Maar die blijkt gesloten en niemand kan me helpen: Ik moet de volgende dag met de pc naar de dichtsbijzijnde winkel. Omdat ik op vakantie ben in Zeeland is dit Middelburg. Ik moet de laptop hier achterlaten, en 20 werkdagen later (na mijn vakantie) ook weer ophalen. De laptop is inmiddels gerepareerd, maar teruggegeven zonder de huidige programma's.

1. ) Het wijzigen van de naam Altijd Aan of het aanpassen van de service. Het schept de verwachting een service te zijn die ALTIJD (ook technische falen of midden in de nacht) voor je klaar staat, en niet de software service die het daadwerkelijk is. Had het dan Startklaar of gebruiksklaar service genoemd. De service voldoet niet aan hetgene wat mij is voorgehouden, namelijk je laptop letterlijk altijd kunnen gebruiken.

Ik heb nu de laptop vanuit Tilburg in Middelburg op heb kunnen halen en daar bleek dat het herinstaleren van de programma's nog niet gedaan was. Oftewel: weer anderhalf uur wachten (wederom voor sluitingstijd, dus volgende dag op en neer om op te halen?). De medewerker kwam ook niet met een andere passende oplossing.

2.) Deze voorvallen hebben er voor gezorgd dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de service, er ook niet langer gebruik van wens te maken en hierdoor de betaalde 138 graag terug wil.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de Altijd Aan service. Zoals telefonisch besproken gaan wij uw klacht voorleggen bij Media Markt Tilburg. Daarnaast bespreken wij dit met de afdeling van Altijd Aan om de service te verbeteren.

Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen informeren wij u daarover.

Tim
    Telefonisch contact gehad, wacht nog op een reactie vanuit Media Markt Tilburg.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben Media Markt Tilburg nogmaals verzocht contact op te nemen. Zij hebben aangegeven vandaag of morgen contact op te nemen. Graag vernemen wij hierna van u of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Terugkomen op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Tilburg vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Het principe van Altijd Aan is aan u uitgelegd en er is een passende oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Tim
    De kosten van de Altijd Aan service is vergoed en de mediamarkt neemt mijn mening mee in de ontwikkeling van de service.