Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Altijd Aan service
Details
Klacht
Ik heb afgelopen april een laptop gekocht met Altijd Aan service. Voor eenmalig 138 euro zou ik volgens de verkoper "Altijd kunnen genieten van mijn fantastische product". Omdat ik veel waarde hecht aan het altijd kunnen gebruiken van mijn laptop, was ik snel om. De laptop zou daarnaast ook direct gebruiksklaar worden gemaakt, dit bleek echter anderhalf uur te duren en aangezien de winkel ging sluiten kon ik het apparaat pas de volgende dag ophalen. Een flinke tegenvaller. Nu is mijn laptop stuk, het apparaat gaat niet meer aan, en het is 21.00 uur in de avond. Een goed moment om gebruik te maken van de Altijd Aan service. Maar die blijkt gesloten en niemand kan me helpen: Ik moet de volgende dag met de pc naar de dichtsbijzijnde winkel. Omdat ik op vakantie ben in Zeeland is dit Middelburg. Ik moet de laptop hier achterlaten, en 20 werkdagen later (na mijn vakantie) ook weer ophalen. De laptop is inmiddels gerepareerd, maar teruggegeven zonder de huidige programma's.Gewenste oplossing
1. ) Het wijzigen van de naam Altijd Aan of het aanpassen van de service. Het schept de verwachting een service te zijn die ALTIJD (ook technische falen of midden in de nacht) voor je klaar staat, en niet de software service die het daadwerkelijk is. Had het dan Startklaar of gebruiksklaar service genoemd. De service voldoet niet aan hetgene wat mij is voorgehouden, namelijk je laptop letterlijk altijd kunnen gebruiken.Ik heb nu de laptop vanuit Tilburg in Middelburg op heb kunnen halen en daar bleek dat het herinstaleren van de programma's nog niet gedaan was. Oftewel: weer anderhalf uur wachten (wederom voor sluitingstijd, dus volgende dag op en neer om op te halen?). De medewerker kwam ook niet met een andere passende oplossing.
2.) Deze voorvallen hebben er voor gezorgd dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de service, er ook niet langer gebruik van wens te maken en hierdoor de betaalde 138 graag terug wil.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.