Klacht Media Markt: Andere wasmachine ontvangen dan besteld!!

Nicole

2 weken geleden tijdens de BTW-dagen bij de Mediamarkt in Hengelo geweest voor een nieuwe wasmachine. Goede voorlichting gehad van jongeman en van hem het advies gekregen online te gaan bestellen ivm de topdrukte op dat moment. Zo gezegd zo gedaan. 2 weken later mail ontvangen dat wasmachine WDA 210 niet meer leverbaar is en de vraag of we akkoord gaan met een WDA 200. Dag erna gebelt met mediamarkt om hiermee niet akkoord te gaan. Maar een uur later staat de wasmachine WDA 200 al wel op de stoep!! Ik heb gebelt met de klantenservice die excuus aanbieden en zeggen er niets aan te kunnen doen, ook kunnen zij niet bellen met evt. ander filliaal om te vragen waar de WDA 210 nog wél leverbaar is. Dus zelf gebelt met Hengelo, zij kunnen hem niet meer leveren. In Amsterdam blijkt de WDA 210 nog wel op voorraad te zijn. Maar dan moeten we hem zelf ophalen (andere kant van NL) en krijgen we niet meer de BTW-korting!!!!

Ik wil dat de wasmachine WDA 200 weer word opgehaald en dat er een WDA 210 voor word teruggebracht.

Media Markt
    Geachte mevrouw Wigger,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat het verkeerde artikel bij u is afgeleverd.Zoals telefonisch besproken zullen wij het juiste product via onze vestiging in Utrecht bij u afleveren deze nemen vandaag contact met u op over de levering.Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?