Klacht Media Markt: Animal Dyson Pro al na twee weken stuk en geen vervangend toestel.

S.E. Glaser

Na maandenlang werken heb ik eindelijk genoeg geld gespaard voor een Animal Dyson Pro. Ik ben nu vijf maanden zwanger en heb drie dieren in huis en ik was hier dan ook erg blij mee. Ik heb de stofzuiger twee weken kunnen gebruiken toen deze stuk ging. een paar dagen later ben ik naar de mediamarkt gegaan en zij hebben de Dyson ingenomen. Het defect van het apparaat valt niet onder de garantie maar zij zouden de kosten op zich nemen. Ik ben nu ruim drie weken verder en ik heb mijn stofzuiger nog steeds niet terug. Ik ben van mening dat ik gewoon een nieuw toestel had moeten ontvangen. Ik heb deze stofzuiger gekocht om mezelf te ontlasten. Ik heb bekkeninstabiliteit en sta nu alsnog met een dikke buik en zware stofzuiger te stofzuigen. De mediamarkt wilt mij geen nieuwe aanbieden omdat het langer dan twee weken was dat ik terug kwam naar de winkel. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat ik een stofzuiger van 329,- koop en deze zo snel stuk is. Ik heb geen vertrouwen meer in dit toestel en ik ben bang dat het een productie fout is geweest. Ook kan de Media Markt mij niet vertellen wanneer ik de stofzuiger weer terug kan verwachten.

een nieuwe Dyson Animal Pro of mijn volledige aankoop bedrag terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden de stofzuiger niet retour heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?