Klacht Media Markt: Apparaat kapot

Klachtnummer
# 288853
Gebruiker
Jessicalijnsveld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juni 2017 een koffiepaparaat gehaald en die is nu 2 x opgestuurd en ben ik zelfs.nog een keer in de winkel geweest en toen weggestuurd moest hem maar reinigen
Nu na een week terug doet die het weer niet
Ben er wel een keer mee klaar zeg maar wil graag me geld terug en dat deden ze niet hij wou hem nog een keer opsturen wij zijn er klaar mee heb dat ding gekocht om te doen en niet steeds mee terug te gaan het is niet een apparaat van 100 euro dus vandaar

De oplossing

Dat ik graag me geld terug krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw koffiezetapparaat defect is waardoor deze ter reparatie opgestuurd moest worden. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan en waar u het apparaat ter reparatie heeft aangeboden.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Jessicalijnsveld
    Datum
    Bij media markt amersfoort
    Ik wil gewoon me geld terug want het apparaat deugd niet

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen