Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Apparaat kapot
Details
De klacht
Ik heb in juni 2017 een koffiepaparaat gehaald en die is nu 2 x opgestuurd en ben ik zelfs.nog een keer in de winkel geweest en toen weggestuurd moest hem maar reinigenNu na een week terug doet die het weer niet
Ben er wel een keer mee klaar zeg maar wil graag me geld terug en dat deden ze niet hij wou hem nog een keer opsturen wij zijn er klaar mee heb dat ding gekocht om te doen en niet steeds mee terug te gaan het is niet een apparaat van 100 euro dus vandaar
De oplossing
Dat ik graag me geld terug krijgBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.