Klacht Media Markt: APPLE-computer/Muis

Klachtnummer
# 13262
Gebruiker
Berty Nendels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 september 2010 heb ik bij Mediamarkt Eindhoven een APPLE-computer gekocht ad 999,00 Euro.
Deze week moest ik ontdekken dat de rechter muisknop niet meer werkt.
Waarschijnlijk bestaat dit probleem al langer maar ik gebruik deze knop nauwelijks, reden waarom ik het nu pas heb ontdekt.
De garantie-termijn is dus nu een maand verlopen.
Ik heb Mediamarkt gebeld maar zij houden vast aan een garantie-termijn van 2 jaar...volgens hen moest ik maar een nieuwe
muis kopen want dat zou goedkoper zijn dan reparatie.
Vind u dat ik op enige coulance mag rekenen van de zijde van Mediamarkt ?
Zij zijn niet aangesloten bij de geschilen-commissie.
Graag krijg ik van u een adequaat antwoord voor wat mij te doen staat.
Mijn telefoonnummer = 040 - 2482850
Mijn e-mail-adres = bertynendels@hotmail.com

De oplossing

Ik zou graag aanspraak maken op een nieuwe muis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Nendels,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen en u aangegeven dat accessoires een beperkte garantie hebben van 6 maanden. Dit is de wettelijke minimale garantie welke bij iedere winkel van toepassing is.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen