Opgelost door Media Markt: Apple MacBook (2 dagen oud) niet mogen retourneren

pacogl

Afgelopen dinsdag avond (04-10-2016) heb ik een MacBook gekocht bij MM Den Haag, waar ik altijd met plezier terug kom. Vandaag (06-10-2016) heb ik eerst telefonisch contact gehad met de klantenservice om aan te geven dat ik niet tevreden ben met mijn aankoop en of ik de laptop terug kon brengen, van de klantenservice gehoord dat het wel mogelijk zou zijn, icm waardevermindering (10% van de totale aankoop bedrag omdat de doos al open is geweest), maar ik moest eerst langs de filiaal gaan, want de Apple afdeling hiermee akkoord zou moeten gaan. Net geweest, en meteen NEE gekregen omdat een APPLE product NIET geretourneerd mag/kan worden, terwijl bij Apple Store Passage wel het geval is (binnen 14 dagen). Ik heb alles netjes bewaard (lees verpakking) en de MacBook is als nieuw. Ik hoop dat MM Den haag het samen met mij wilt oplossen.

Ik zou graag het geld terug willen krijgen, OOK als ik een % van de totale aankoop bedrag hiermee komt te verliezen (waardevermindering)

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de laptop niet kan retourneren bij Media Markt Den Haag. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Den Haag. Media Markt Den Haag heeft aangegeven vandaag nog contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

pacogl
    Nogmaals bedankt voor jullie snelle reactie. Ik wacht de reactie van Media Markt Den Haag af en hopelijk kan (mag) ik de laptop alsnog retourneren.
    In afwachting van reactie (MM Den Haag-06/10-2016)
    Mvg,
    F.A

Bedankt voor uw reactie.

Wij gaan er vanuit dat er een passende oplossing wordt aangeboden door Media Markt Den Haag. Uiteraard vernemen wij graag of u tevreden bent over de geboden oplossing zodra u contact heeft gehad.

Alvast bedankt.

pacogl
    MEDIAMARKT DEN HAAG WILT NIKS VOOR MIJ BETEKENEN.
    IK NEEM VERDERE STAPPEN ICM CONSUMENTEBOND, KASSA EN MIJN ADVOCAAT...HIER BEN IK NIET VAN GEDIEND
    pacogl
    Toch weer contact gehad met Mw. F Meijer en samen met MM Den Haag nog op zoek naar een passende oplossing, ik dank u daarvoor, een zeer vriendelijke mevrouw.

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken informeren wij u zodra er meer bekend is. Excuses voor de eerdere verwarring.

Bedankt voor uw geduld.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Media Markt Den Haag heeft aangegeven ondanks het feit dat een winkel aankoop na openen nooit retour mag besloten toch een uitzondering te maken. Media Markt Den Haag gaat vandaag contact met u opnemen om een passende oplossing aan te bieden.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Uitstekend afgehandeld...nogmaals bedankt mvr Meijer en MM Den Haag
    Uitstekend afgehandeld...nogmaals bedankt mvr Meijer en MM Den Haag

Ook een klacht indienen over Media Markt?