Opgelost door Media Markt: Apple MacBook (2 dagen oud) niet mogen retourneren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188866
Gebruiker
pacogl
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Afgelopen dinsdag avond (04-10-2016) heb ik een MacBook gekocht bij MM Den Haag, waar ik altijd met plezier terug kom. Vandaag (06-10-2016) heb ik eerst telefonisch contact gehad met de klantenservice om aan te geven dat ik niet tevreden ben met mijn aankoop en of ik de laptop terug kon brengen, van de klantenservice gehoord dat het wel mogelijk zou zijn, icm waardevermindering (10% van de totale aankoop bedrag omdat de doos al open is geweest), maar ik moest eerst langs de filiaal gaan, want de Apple afdeling hiermee akkoord zou moeten gaan. Net geweest, en meteen NEE gekregen omdat een APPLE product NIET geretourneerd mag/kan worden, terwijl bij Apple Store Passage wel het geval is (binnen 14 dagen). Ik heb alles netjes bewaard (lees verpakking) en de MacBook is als nieuw. Ik hoop dat MM Den haag het samen met mij wilt oplossen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het geld terug willen krijgen, OOK als ik een % van de totale aankoop bedrag hiermee komt te verliezen (waardevermindering)
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de laptop niet kan retourneren bij Media Markt Den Haag. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Den Haag. Media Markt Den Haag heeft aangegeven vandaag nog contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

    Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    pacogl
    Datum
    Nogmaals bedankt voor jullie snelle reactie. Ik wacht de reactie van Media Markt Den Haag af en hopelijk kan (mag) ik de laptop alsnog retourneren.
    In afwachting van reactie (MM Den Haag-06/10-2016)
    Mvg,
    F.A
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij gaan er vanuit dat er een passende oplossing wordt aangeboden door Media Markt Den Haag. Uiteraard vernemen wij graag of u tevreden bent over de geboden oplossing zodra u contact heeft gehad.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    pacogl
    Datum
    MEDIAMARKT DEN HAAG WILT NIKS VOOR MIJ BETEKENEN.
    IK NEEM VERDERE STAPPEN ICM CONSUMENTEBOND, KASSA EN MIJN ADVOCAAT...HIER BEN IK NIET VAN GEDIEND
  5. Auteur
    pacogl
    Datum
    Toch weer contact gehad met Mw. F Meijer en samen met MM Den Haag nog op zoek naar een passende oplossing, ik dank u daarvoor, een zeer vriendelijke mevrouw.
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken informeren wij u zodra er meer bekend is. Excuses voor de eerdere verwarring.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Media Markt Den Haag heeft aangegeven ondanks het feit dat een winkel aankoop na openen nooit retour mag besloten toch een uitzondering te maken. Media Markt Den Haag gaat vandaag contact met u opnemen om een passende oplossing aan te bieden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  8. Auteur
    pacogl
    Datum
    Uitstekend afgehandeld...nogmaals bedankt mvr Meijer en MM Den Haag
  9. Auteur
    pacogl
    Datum
    Uitstekend afgehandeld...nogmaals bedankt mvr Meijer en MM Den Haag

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen