Opgelost door Media Markt: Apple smartwatch scherm laat los

content Opgelost
Apple smartwatch

Venster van Apple Smartwatch laat los
Ik heb op 31 maart een Apple smartwatch gekocht
Een kleine 1,5 maand later laat het venster los zonder dat de horloge gestoten of gevallen is!!
Dus ik ga terug naar de Media Markt daar konden ze niks doen ze zouden m opsturen om verder te kijken
Ik dacht naar de Apple maar het is naar hun eigen service center krijg ik na ruim 2,5 wk een prijsopgave van bijna € 306 en valt buiten de garantie omdat het vlgs hen stootschade is
Ik terug bellen dat het horloge niet gevallen is en dat dit niet na 1,5 na aankoop mag gebeuren
Ze gaan nogmaals vragen stellen bij t service center en komen tot de conclusie stootschade
En daar kan ik het mee doen! Ik heb m niet hard gestoten en het horloge is niet gevallen en daarbij vind ik nog dat een sporthorloge tegen n stootje zou moeten kunnen
Waar is de garantie?? Na 1,5 maand een horloge op een normale manier gebruikt te hebben mag dit niet gebeuren

Dat t horloge onder de garantie valt of een nieuwe of dat hij gerepareerd wordt op kosten van de Media Markt

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u Apple SmartWatch een defect vertoont.

Graag vernemen wij in welke vestiging u de smartwatch ter reparatie heeft aangeboden, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop en het reparatienummer waaronder deze geregistreerd is. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Rijswijk met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Apple smartwatch

Ook een klacht indienen over Media Markt?