Opgelost door Media Markt: Apple Watch 3 wat blijkbaar lek was wordt mij in de schoenen geschoven. Onterecht!!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 296522
Gebruiker
H.E
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Mijn op 18-12-17 gekochte apple watch liet mij zondag 21 januari in de steek nadat ik een paar baantjes had gezwommen. Het beeld was helemaal zwart en op geen enkele manier te activeren.

Vrijdag 2-2-18 heb ik het toestel ingeleverd bij Media Markt Groningen. Toen bleek al dat het scherm gezwollen/los had gelaten en kwam bij mij het vermoeden dat er sprake was van waterschade.

Een week later mocht ik terugkomen - ik had een ophaal bericht ontvangen - helaas bleek het alleen om een verzoek te zijn om het toestel los te koppelen van mijn iCloud account. Dat had makkelijk telefonisch gekund maar ik het er 200 km voor gereden.

Op 21 februari kreeg ik een mail waarin aangegeven is dat er val/stoot schade is gesignaleerd en dat dit uitgesloten is van garantie... Ik krijg het voorstel om voor 298,- een refurbished toestel aan te schaffen.

Die zelfde dag hierop geantwoord dat dit nonsens was - ook gezien de foto's die de klantenservice van Media Markt van het toestel gemaakt hadden. Er is geen "schade: te zien bij inleveren.

3 maart stuur ik wederom een mail waarin ik eis dat ik een nieuw (zelfde) toestel krijg opgestuurd. 6 maart wordt hierop geantwoord dat ze het bij de juridische afdeling toetsen...

Vandaag, 13 maart - wederom een mail gestuurd. Wat mij betreft laatste kans... En hierbij verzocht/geeist dat het aankoopbedrag gecrediteerd wordt. Ik koop liever elders een vergelijkbaar toestel.

Kortom: een enorme tegenvaller van Media Markt!

Gewenste oplossing

Ik wil het aankoop bedrag gecrediteerd hebben.
Geboden oplossing
De overeenkomst is ontbonden. Na bijna 2 mnd bakkeleien
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    H.E
    Datum
    En er wordt nog steeds niet gereageerd door Media Markt...
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Via deze weg willen wij u informeren dat wij u klacht hebben voorgelegd aan MediaMarkt Groningen met het verzoek deze in behandeling te nemen en contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  3. Auteur
    H.E
    Datum
    Daar hebben zij op gereageerd dat ze het tóch met mij eens zijn.

    Echter de oplossing: een refurbisched exemplaar... Die heb ik toch niet gekocht?
    En op mijn reactie per mail dan ook geen reactie gehad... (alweer een week geleden)

    Op en top teleurstelling hier...

    Gr.
    Haico
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels heeft MediaMarkt Groningen Centrum contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken. Graag vernemen wij van u of de klant naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen