Opgelost door Media Markt: Arnhem is telefonisch onbereikbaar en telefoon al 4 weken kwijt aan reparatie

Marta

Ik heb op 29 juli mijn telefoon ter reparatie gebracht en ik heb nog niks gehoord over de status. Terwijl het maximaal 4 weken zou duren. Nu heb ik gebeld naar het 0800 nummer maar Arnhem zit daar niet aan gekoppeld. Dus nu bel ik al meer dan een uur met Arnhem en ik hang alleen maar in de wacht. Als ik het nummer 2 kies over reparaties hang ik te wachten en wordt het contact na enkele minuten verbroken. In de algemene wachtrij hang ik al 30 minuten maar het lijkt alsof niemand bij de telefoon zit ofzo. Erg vervelend. Want ik wil weten wat er met mijn iPhone aan de hand is. En ben niet snel geïrriteerd maar nu helaas wel.

Zorgen dat ik zsm op de hoogte ben van de reparatiestatus en zorgen dat ik mijn iPhone deze week nog krijg. Dit is geen service. Want ik kan niemand bereiken en ben m'n dure telefoon nu kwijt, dat voelt niet fijn zo.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat de reparatie van uw toestel meer tijd in beslag neemt dan u verwacht had.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Arnhem.

Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Marta
    Wat fijn dat er zo snel een reactie is. Nu hopen dat ik snel hoor hoe en wat met mijn telefoon. Zodat ik deze liefst gisteren nog weer terug heb. Melden jullie ook dat ze dus telefonisch niet te bereiken zijn. Heb gisteren niet overdreven meerdere uren gebeld. En dan deed ik ondertussen iets anders, maar kreeg nooit iemand aan de lijn

Alvast bedankt hoor!
    Marta
    Werd kort na dit bericht al gebeld. En ze hebben alles keurig afgehandeld. Complimenten voor de service. Al hoop ik dat de telefonische bereikbaarheid snel zal verbeteren.
    Marta
    Nadat ik de klacht had in gediend werd ik al snel gebeld. En is alles keurig afgehandeld. Ik krijg kosteloos een nieuwe iPhone. Hopelijk verbetert de telefonische bereikbaarheid wel snel.