Opgelost door Media Markt: Arnhem onbereikbaar en al bijna 6 weken wachten op telefoon

Beste

Ik heb eerder een klacht in gediend over de telefonische onbereikbaarheid van Arnhem. Zij hebben mij een tijd terug gebeld dat het allemaal snel goed zou komen met mijn telefoon en zelfs een nieuwe verstrekken. Tot op nog toe heb ik niks gehoord en het duurt inmiddels wel erg lang.
Ik zou graag horen wat de status van mijn reparatie/nieuwe telefoon is. En hoe lang het nog gaat duren.

Mvg

Mart

Contact en status van reparatie/verstrekken nieuwe telefoon. Dit alles graag zsm want het duurt nu wel erg lang.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben contact opgenomen met Media Markt Arnhem. Zij hebben aangeven diverse malen geprobeerd te hebben contact met u te zoeken zowel per mail als telefonisch.
    Op uw toestel staat de functie Find My Iphone aan, als gevolg hiervan is het op dit moment niet mogelijk het nieuwe toestel om te ruilen voor een vervangend exemplaar.

U kunt Find My Iphone uitschakelen door in te loggen op uw Apple account.
    Graag ontvangen wij van u bericht zodra dit gelukt is. Wij kunnen dit dan doorgegeven aan Media Markt Arnhem.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Naar aanleiding van ons telefoongesprek eind vorige week hebben wij contact opgenomen met de technische dienst welke de reparatie van uw toestel in behandeling heeft en aangegeven dat de functie Find My iPhone uitgeschakeld is.
    Inmiddels is uw toestel onderweg terug naar Media Markt Arnhem, zodra zij deze ontvangen hebben zullen zij u hier per mail over informeren.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Marta
    Ik ben zeer tevreden over de communicatie van mevrouw N. Meijer. Los van hoe het verder is gegaan, want daar ben ik niet tevreden over, de miscommunicaties en onbereikbaarheid van een filiaal zijn erg onhandig. Ik wacht het nu af en vertrouw erop dat het binnenkort allemaal keurig is afgehandeld.

Marta

Ook een klacht indienen over Media Markt?