Klacht Media Markt: Arrogant personeel

Vanderstraaten

Vandaag een apparaat van Samsung gekocht waar ik nu eigenlijk al weer spijt van heb..
Na geadviseerd te zijn door een medewerker voor een tablet heb ik mij in de rij van de grote kassa begeven. Dit had ik nooit moeten doen! Het duurde lang en kreeg van een blonde vrouw een gefrustreerde reactie.
Uiteindelijk dorste ze mij een pas door de strot te duwen die ik resoluut heb geweigerd.
Dit was in Mediamarkt Almere

Klantgericht personeel

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij Media Markt Almere, dit is absoluut niet te bedoeling. Graag ontvangen wij uw telefoonnummer om contact op te nemen en dit te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Vanderstraaten
    Ik laat het liever bij communicatie per mail

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Almere. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij u hierover informeren.

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie ontvangen van Media Markt Almere. Wij hebben hen verzocht spoedig uw klacht te bespreken en ons van een terugkoppeling te voorzien. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen wordt u hierover geinformeerd.

Terugkomend op uw klacht.

Media Markt Almere heeft aangegeven graag contact met u op te willen nemen. Echter hebben zij hiervoor het e-mail adres nodig om contact op te nemen. Graag ontvangen wij daarom uw e-mail adres.

In afwachting van uw reactie.

Dat is melvinvanderstraaten@hotmail.com

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw e-mail adres doorgegeven aan Media Markt Almere. Wij hebben hen verzocht u per e-mail te informeren. Wij gaan er vanuit dat u spoedig per e-mail benaderd wordt.

Wij vernemen graag over de afhandeling.

Mevrouw Meijer.
    Helaas heeft mediamarkt Almere niet alleen moeite met de wachttijd en het bijbehorende personeel. Ook voor een reactie op een klacht is er blijkbaar een wachtrij, want er is nog geen reactie gegeven.
    Dit verdient geen warme douche

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben naar aanleiding van uw reactie contact gezocht met Media Markt Almere. U gaat uiterlijk morgen een e-mail ontvangen van Media Markt Almere.

Wij vernemen graag over de afhandeling.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Almere vernomen dat u inmiddels een e-mail heeft ontvangen. Wij gaan er vanuit dat u met deze e-mail goed geholpen bent. Indien dit niet het geval is vernemen wij uiteraard graag van u.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?