Klacht Media Markt: ARTIKEL KAN NIET RETOUR: KLACHT MEDIA MARKT

Klachtnummer
# 159520
Gebruiker
Edona
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Hierbij wil ik een klacht indienen wat betreft een aankoop bij de Media Markt.
Vorige week woensdag heb ik een tv beugel gekocht bij Media Markt Rotterdam Zuid twv € 39.95. Mijn man wilde deze woensdagavond bevestigen, maar toen kwamen we erachter dat de beugel alleen kantelbaar is en niet draaibaar terwijl we beide moeten hebben.

Vrijdag ben ik naar de Media Markt in Rotterdam Zuid terug gegaan om de beugel die ik daar had gekocht te retourneren, maar toen werd mij heel bijdehand medegedeeld dat de beugel niet geretourneerd kon worden alleen maar omdat de doos open is geweest?! Ik wist niet wat mij overkwam.... Het artikel is nog helemaal in orde en netjes terug in doos. De doos zelf is ook in perfecte staat en er is totaal geen reden om het artikel niet te retourneren.
Hij maakte de doos zelfs nog open om na te kijken of alles er nog in zat en of er geen gebruikerssporen op zaten, maar vervolgens wel weigeren te retourneren alleen maar omdat de doos open is geweest

Gewenste oplossing

Het zou heel erg fijn zijn als we dit nog enigszins goed af kunnen sluiten en ik het artikel alsnog kan retourneren en ik mijn aankoopbedrag terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Uiteraard vinden we het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw verzoek tot retournering.

    We hebben uw klacht voorgelegd aan de vestiging Rotterdam-Zuid. Onze collega's daar zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Graag vernemen we na dit gesprek of uw klacht naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,

    Onze collega's in de vestiging hebben ons aangegeven u inmiddels gesproken te hebben.

    Zij hebben de miscommunicatie opgehelderd en u verteld dat u het product kunt omruilen bij hen in de vestiging.

    Graag vernemen we van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen