Opgelost door Media Markt: Artikelen niet geleverd en de tijd dringt...

HTS

Ik heb tijdens de "BTW-aktie" een Canon camera, lens en speedlight besteld op woensdag 27 januari. Op deze artikelen was ook nog de cashbackactie van Canon van toepassing (op aankopen t/m 31 januari). Aangezien de levertijd 2-3 dagen bedroeg , zou dat geen problemen opleveren, dacht ik. De artikelen staan bij mijn account nog steeds op 2-3 dagen levertijd. Ik heb tweemaal gebeld met servicedesk, maar daar konden zij mij niet meer vertellen, dan dat er meer was verkocht dan er voorraad was. Enfin, dan maar mailen. Heb mijn bevindingen gemaild en de enige reactie die ik daarop kreeg, was dat het streven is binnen 5 dagen te antwoorden. En dat is inmiddels 10 dagen geleden.
Ik heb nog met Canon gebeld en daar gehoord dat ik echt de producten met serienummer voor 15 februari moet registreren

Lever de artikelen nog deze week of compenseer mij (330 Euro). Beantwoord mijn mail (inmiddels 10 dagen geleden verstuurd en nog steeds geen antwoord). Vermeld de verwachte levertijd bij mijn account ( staat vanaf 27/01 op 2-3 dagen levertijd). Voorzie de medewerkers van de servicedesk van adequate informatie, want zij zitten daar voor joker met meel in hun mond.
Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf, maar dit vind ik wel een forse tegenvaller (vertrouwen komt te voet en gaat te paard!) Maak het goed!

Op een reminder ontving het volgende antwoord:Reactie 13/02/2016 10:14
    Geachte meneer,
    Onze welgemeende excuses voor de later reactie.
    Wij hebben uw vraag over uw bestelling in goede orde ontvangen en streven ernaar u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
    Doorgaans is dit binnen 24 uur nadat u uw vraag ingestuurd heeft, echter kan onze reactie gedurende actieperiodes ondanks onze inspanningen iets langer op zich laten wachten.

Geen antwoord dus na 13 dagen. Nou ja, zeg!
    HTS
    Vandaag is de laatste dag waarop ik mijn cashback/canon tegoed kan registreren. Heb met Canon gebeld en kreeg daar te horen dat het na vandaag niet meer mogelijk is. Ik heb de artikelen niet en dus ook geen noodzakelijke serienummers. Dat kost mij 330 Euro.
    Ik ga er vanuit dat MM dit compenseert.
    HTS
    Ik ben gebeld en heb de toezegging gekregen dat vanuit MM actie richting Canon zal worden ondernomen om de cashback te realiseren. Ik ga er vanuit dat dit gaat lukken. MM is per slot van rekening een behoorlijke speler in de markt. Ik hoop dat MM gaat werken aan een betere informatie aan de voorkant.

HTS

Ook een klacht indienen over Media Markt?