Klacht Media Markt: Artikelen niet geleverd

# 182010
Sevgi

Vrijdag 14 augustus bestelling geplaatst via de webshop, betaald met cadeaubonnen. Zowel in de webshop als in de bevestigingsmail stond bij alle producten vermeld: leverbaar na 2-3 dagen.
Donderdag 18 augustus niets ontvangen, ook geen bericht dat de levering uit zou lopen. Na zelf contact te hebben opgenomen kwam ik erachter dat 2 artikelen uit mijn bestelling niet leverbaar zijn. Deze 2 artikelen in overleg met medewerker Ruud geannuleerd. Ruud wist mij nog te vertellen dat de rest van de bestelling niet meer vrijdag zouden aankomen, maar met een beetje geluk wel zaterdag. Zaterdag weer contact opgenomen, het zou iets langer duren.
Vanmorgen heb ik weer gebeld. Ik zit zonder mobiele telefoon, wat ik heel vervelend vind.
Er werd mij verteld dat ik de bestelling helemaal kan annuleren om het toestel in de winkel te halen. Echter, de cadeaubonnen krijg ik dan binnen 14 dagen retour. Of ik kan wachten tot de bestelling geleverd wordt, maar er is geen zicht op wanneer dit zal zijn.

Graag zou ik vandaag het toestel ophalen bij een filiaal van Media Markt, zonder dat ik deze dan zelf moet betalen, omdat ik dit al heb gedaan met de cadeaubonnen.
Morgen het toestel thuis ontvangen zou ook heel fijn zijn.
Sowieso zou het prettig zijn om op de hoogte te worden gehouden, in plaats van niets horen.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend te moeten lezen dat de door uw bestelde producten niet binnen de door ons aangegeven termijn bij u geleverd zijn en hier niet tijdig over geïnformeerd bent.
    Wij zullen onze processen nader bekijken om een dergelijke situatie in het vervolg te kunnen voorkomen.

Uw bestelling zal vandaag bij u afgeleverd worden. Helaas kunnen wij de door u bestelde dvd's niet tijdig leveren en zijn deze reeds geannuleerd.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.