Klacht Media Markt: Asus Laptop na reparatie nog defect.

robwout

Betreft factuur : 1002277922
Eind januari 2015 een laptop gekocht via de web shop van Media Markt, dit in het kader van de BTW dagen. Het artikel waarover het gaat is :
Artikel nummer : 1365636 Asus Laptop R553LA-XX323H van € 537,07
- Na ontvangst van de laptop na het opstarten alleen een zwart scherm.
- De laptop gedurende een nacht opgeladen
- na het opstarten nog steeds een zwart scherm,
- na een herstart blauw scherm met de mededeling : ‘HERSTEL – Het lijkt of Windows niet op de juiste wijze is geladen.
- Melding gedaan op 2 feb 2015 bij Media Markt
- de laptop is op 09-02-2015 retour gegaan.
- 24-02-2015 de laptop terug gekregen - harde schijf zou zijn vervangen.
- De laptop heeft echter nog precies hetzelfde probleem.

- Ik vind het wel vreemd / triest dat een laptop van ca € 650.—( € 537.07 + 21% btw ) niet getest wordt bij ASUS.
- En blijkbaar ook niet bij MediaMarkt na een reparatie, als er al een nieuwe harde schijf in zit !

De laptop is gekocht tijdens de BTW dagen van Mediamarkt, dus aantrekkelijke prijs. De nieuwwaarde is ca. € 650.--, na korting is er € 537.07 voor betaald. Als ik nu een gelijkwaardige laptop moet kopen ben ik ruim € 140. -- duurder uit. Ik zou graag een vergoeding krijgen om een nieuwe ASUS R553LA-XX323H te kopen.
Ik ben van mening dat een compensatie op zijn plaats is, ik heb nu nog steeds geen laptop, en moet alsnog op zoek naar een andere !

Media Markt
    Geachte meneer Wouters,Dank voor het melden van uw klacht. Het spijt mij te vernemen dat uw laptop een defect vertoont. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, echter had ik niet het geluk u te spreken. In kon ook geen voicemail inspreken, echter kom ik graag met u in contact over uw situatie. Ik zie dan ook graag uw bereikbaarheid tegemoet. Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
    robwout
    Met wat hulp van ASUS is de klacht inmiddels opgelost.
    Media Markt
    Geachte meneer Wouters,
    Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat uw klacht met behulp van Asus inmiddels opgelost is. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen staan wij u graag te woord. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor de klacht te sluiten.
    Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?