Opgelost door Media Markt: Auto radio met een probleem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18896
Gebruiker
Jan Brouwer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 19-08-2012 een Kenwood auto radio KDC-4751SD gekocht op advies van een verkoper want het was een prima apparaat. Door een professioneel bedrijf laten inbouwen, alles doet het na behoren. Vervolgens met vakantie en na een dag over en uit.
Radio weer uitbouwen , en ingeleverd voor reparatie.
Intussen een andere auto gekocht en de radio weer netjes laten inbouwen en weer prima.
Maar na ongeveer een dag eerst probleem met de SD kaart vervolgens de radio uit.
Weer inleveren enz enz.
Nu 7-01-2013 is de radio voor de 7 maal naar de reparateur, en krijg ik weer te horen alles is goed, maar hij is volgens mij nog nooit langer als een uur getest..
Want als ik hem inbouw alles oke maar na een dag valt die weer uit.
Weet alleen als ik hem uitbouw even stroomloos maak doet hij het weer een dag.
Klanten service wil niet verder helpen dan opsturen en de reparatie afdeling doet net of er niets defect is,

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Brouwer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb telefonisch contact gehad met meneer Kuiper. afdelingsleider bij Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan, over uw klacht. Meneer Kuiper neemt deze klacht verder in behandeling en neemt vandaag telefonisch contact met u op.Wij gaan ervan uit dat Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan uw klacht naar behoren afhandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Jan Brouwer
    Datum
    Telefoontje gehad van Media markt deze gaan nu zelf de radio testen.
    Kan alleen wel 14 dagen duren.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Brouwer,Bedankt voor uw reactie. We wachten af op de conclusie van Media Markt Beijerlandselaan. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  4. Auteur
    Jan Brouwer
    Datum
    Nu op zondag 27-01-2013 gebeld door Media Markt kan morgen een andere radio uitzoeken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Brouwer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen