Opgelost door Media Markt: Auto radio met een probleem

Jan Brouwer

Op 19-08-2012 een Kenwood auto radio KDC-4751SD gekocht op advies van een verkoper want het was een prima apparaat. Door een professioneel bedrijf laten inbouwen, alles doet het na behoren. Vervolgens met vakantie en na een dag over en uit.
Radio weer uitbouwen , en ingeleverd voor reparatie.
Intussen een andere auto gekocht en de radio weer netjes laten inbouwen en weer prima.
Maar na ongeveer een dag eerst probleem met de SD kaart vervolgens de radio uit.
Weer inleveren enz enz.
Nu 7-01-2013 is de radio voor de 7 maal naar de reparateur, en krijg ik weer te horen alles is goed, maar hij is volgens mij nog nooit langer als een uur getest..
Want als ik hem inbouw alles oke maar na een dag valt die weer uit.
Weet alleen als ik hem uitbouw even stroomloos maak doet hij het weer een dag.
Klanten service wil niet verder helpen dan opsturen en de reparatie afdeling doet net of er niets defect is,

Geld terug

Media Markt
    Geachte meneer Brouwer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb telefonisch contact gehad met meneer Kuiper. afdelingsleider bij Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan, over uw klacht. Meneer Kuiper neemt deze klacht verder in behandeling en neemt vandaag telefonisch contact met u op.Wij gaan ervan uit dat Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan uw klacht naar behoren afhandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    Jan Brouwer
    Telefoontje gehad van Media markt deze gaan nu zelf de radio testen.
    Kan alleen wel 14 dagen duren.
    Media Markt
    Geachte meneer Brouwer,Bedankt voor uw reactie. We wachten af op de conclusie van Media Markt Beijerlandselaan. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    Jan Brouwer
    Nu op zondag 27-01-2013 gebeld door Media Markt kan morgen een andere radio uitzoeken.

Jan Brouwer

Ook een klacht indienen over Media Markt?