Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Babyfoon tot tweemaal toe defect binnen 3 maanden, loze beloftes, non-service
Details
Klacht
Zelf woonachtig in Amsterdam en half oktober online een babyfoon gekocht bij Mediamarkt voor ons zoontje die een week eerder is geboren. De babyfoon was binnen een maand defect. Aangezien we de babyfoon ECHT nodig hebben en we voor een verjaardag in Den Bosch moesten zijn we naar MediaMarkt Den Bosch gegaan in de verwachting een nieuwe/geld terug te krijgen. Was onder GEEN voorwaarden mogelijk, maar we zouden lig de dag er op teruggebeld worden en de babyfoon werd ter reparatie aangeboden en kon tot DRIE weken duren tot deze gerepareerd zou zijn! Aangezien we in Amsterdam wonen werd eveneens mondeling overeengekomen dat de babyfoon naar ons huisadres zou worden gestuurd wanneer deze gemaakt zou zijn. Echter kregen we na inderdaad zo'n 3 weken te horen dat het NIET mogelijk was om het toe te sturen, maar dat het alleen opgehaald kon worden. Na deze loze beloftes en vele frustrerende telefoontjes ons uiteindelijk neergelegd bij de volgens de MediaMarkt "redelijke oplossing" en noodgedwongen wederom naar Den Bosch moeten rijden om het op te halen. Bij openen van de doos bleek het scherm nu ineens van een totaal ander merk te zijn?! Nu wil het geval dat de babyfoon WEER defect is, dus binnen DRIE maanden is deze WEER kapot! Ziedend, doch rustig naar de MediaMarkt service-desk gegaan in Amsterdam-Bijlmer en het enige antwoord is wederom dat het meer dan redelijk is dat het eerst ter reparatie aangeboden kon worden voordat we een nieuwe of geld terug krijgen! Zelfs als een product binnen 3 maanden 2 weken kapot gaat! Daarop heb ik de serviceleider gesproken en dit alles verteld en gezegd dat ik op z'n minst een vervangend artikel EIS! Als het WEER gerepareerd moet worden betekent dat we wederom DRIE weken zonder babyfoon zitten! De enig mogelijkheid was om zelf een nieuwe babyfoon te kopen en dat ik na de reparatie mijn geld terug zou krijgen, maar wel dus onder mijn eigen risico! Wat dus betekent als die ook kapot zou gaan ik mooi opgescheept zit met de gevolgen hiervan!Buiten dat ik dit tot het bizarre aan van service verlenen vindt, is dit ook een onmenselijke manier van met je klanten omgaan. Zoals, ik in de winkels ook al meerdere malen aangekaart heb: het gaat hier om een BABYfoon en niet om een friteuse of playstation oid! Ik snap heus dat er een bepaald retourbeleid is, maar als de MediaMarkt dit als "redelijke oplossing" beschouwt wil ik iedereen aanraden om vooral NIET bij de MediaMarkt te kopen. Je bent toch WEL gek als je er wel iets koopt!
Gewenste oplossing
Excuses en nieuw product THUIS bezorgd of geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.