Klacht Media Markt: Bagger service

Micha

Vrijdag tv besteld, zou maandag geleverd worden, maandag geen tv dus maar gebeld, tv komt zeker dinsdag, het is alweer woensdag, hang 24 minuten aan de lijn met dat irritante wachtmuziekje..

Service? Welke service, niemand neemt de moeite om de tel op te nemen, kijk even hoe bol.com of coolblue dat doen, voor 22:00 besteld volgende dag thuis... Heb speciaal hiervoor vrij moeten nemen! Ik ben het helemaal zat.
Ik hoop dat t een gratis tel nummer omdat ik ondertussen 30 min zit te wachten en niemand neemt op, heb maar opgehangen..
Bestel liever je product bij de online elektronica winkels...

Ik wil m'n tv!!!!

Media Markt
    Geachte meneer Bandouri,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet verlopen is zoals u wellicht van ons gewend bent.
    Dit heeft te maken met een sorteerfout bij de vervoerder, waardoor uw televisie op het verkeerde sorteercentrum terecht is gekomen.
    Naar verwachting wordt de televisie aanstaande vrijdag bij u thuisgeleverd.
    U zult de avond voorafgaand aan de levering van onze vervoerder een e-mai ontvangen met daarin een tijdsvenster. Mocht de aangegeven datum/tijd u niet schikken, kunt u middels de kalendertool in die e-mail aangeven welke dag u beter uitkomt.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging in de levering.
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    Micha
    Het is erg leuk dat u begaan bent alleen daar hebben we niet veel aan. Het schijnt dat de bezorger vandaag is geweest waar ik pas om half 1 in de nacht een melding van heb gehad( ik sliep al).. Heeft u enig idee wat PostNL eigenlijk doet? Of u zegt u maar wat. De bezorger is ondanks uw indicatie vanochtend vroeg geweest... Ik snap er helemaal niks van, ik wil een duidelijk tijdstip zodat ik in t huis aanwezig kan zijn om de tv aan te nemen.....Spijt dat ik niet bij coolblue heb besteld
    Media Markt
    Geachte meneer Bandouri,

Heel vervelend om te vernemen dat de levering niet als gepland is gelopen.

Zoals wij begrepen hebben van de vervoerder hebt u inmiddels zelf contact gezocht en zal het artikel maandag aanstaande worden geleverd bij u thuis.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de opgelopen vertraging, en de daardoor ontstane ongemakken.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?