Klacht Media Markt: barst aan de binnenkant van tablet

Klachtnummer
# 109913
Gebruiker
jacqueline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vier weken geleden Samsung tablet gekocht voor onze zoon bij de media markt, na twee weken geconstateerd dat er een scheur aan de binnenkant van het scherm zit, niet erg hinderl ijk maar het hoort niet en bij een nieuwe tablet al helemaal niet, hier direct mee teruggegaan, hier werd ook medegedeeld dat dit vanuit de fabriek was gekomen,want aan de buitenzijde zit ook totaal geen schade of plekje, en je kunt de scheur ook zo niet voelen, en werd ook zo op het formulier gezet, en werd opgestuurd voor reparatie, naar een week bericht teruggekregen het was onze fout, of wel lieten de tablet repareren op onze kosten of ongemaakt retour, wij kozen voor ongemaakt retour, aangezien de reparatie bijna net zo duur zijn als een nieuwe tablet, vandaag tablet weer opgehaald, nu in de scheur goed zichbaar en hinderlijk, het lijkt erop of deze breder in geworden, vind dit dan ook geen goede service.

De oplossing

Graag dat er reparatie word gedaan, of dat er een nieuwe tablet voor in de plaats komt..vind dit namelijk niet kunnen voor een tablet van twee weken oud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Schenkel,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat uw Samsung tablet in scheur in het scherm heeft. Excuses voor het ongemak.Media Markt Emmen met spoedig (vandaag of morgen) contact met u op om u een oplossing te bieden voor deze kwestie.Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen