Klacht Media Markt: Baterij slecht binne anderhalf jaar media markt zuidoost Amsterdam

Linda

Heb een iPhone 6 gekocht bij de media markt is nu anderhalf jaar oud .
Heb istore apple gebeld. Want me baterij ging ineens heel leeg moest hem wel 4 keer per dag op laden .Die heeft de iPhone doorgemeten en batterie gaaf zeer slecht aan ,dus hij adviserde om terug te gaan naar de media markt omdat Ik nog garantie heb bij hun Maar Ik heb Ik april mijn glas laten vervangen bij de media markt zelf dus vervalt de garantie, wat mij niet echt duidelijk was gemaakt ,koste160 euro
Maar Ik ga vragen of ze met de mededeling wat iPhone store had gezegd dus baterij cheken en anders vervangen alleen Krijg Ik een email dat de kosten 571 euro ging kosten of Ik Daar mee akkoord ga .
Pfff sloeg bijna achter over schrok me rot Maar is een vervangende Telefoon maar daar vraag Ik niet om alleen een baterij vervangen dus nu krijg Ik hem terug ongereparareerd Vind de service niet zo goed en hoe dat gaat staat me niet aan.

Eventueel een andere baterij. En wil er ook voor betalen Maar geen vervangen de Telefoon van 571 heb tel gekocht bij hun voor 667,24 euro

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw batterij niet meer goed is. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena. Deze gaan de klacht intern bespreken. Media Markt Amsterdam Arena gaat vandaag of morgen contact opnemen om de klacht inhoudelijk met u te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Wij vernemen graag of u tevreden bent met de geboden oplossing.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?