Opgelost door Media Markt: Batterij Nieuwe Laptop

Vajo

Gisteren heb ik een nieuwe Sony Vaio laptop aangeschaft.
En net zoals bij de aankoop van een nieuwe telefoon, hoor je bij een laptop dus ook de batterij helemaal op te laden voor gebruik.
Zo gezegd, zo gedaan.. Lampje kleurt oranje.. Okey, dus hij is nu aan het opladen.
Ik verneem, dat wannneer de laptop volledig is opgeladen, het lampje wel direct een andere kleur toont, groen bijvoorbeeld, om maar aan te geven dat de laptop 100% is opgeladen.
Na een aantal uur zag ik geen oranje lampje meer branden, maar het groene lampje vd adapter brandde wel gewoon. Nou, het zal wel.. Ik ging er gewoon van uit dat de laptop dan gewoon vol was. En eenmaal de laptop opgestart, binnen 1 uur zat hij al op 38% !!
Ik denk laat hem helemaal leeg lopen en laad het de volgende dag, vandaag 14-01-'14 weer op. Oranje lampje, paar uur later weer uit, start de laptop op en ik verwacht dat r staat 100%, maar gelijk 94% en 20min. later 83% ... Dit betreft een - STARTKLAAR - Laptop, DIT KAN TOCH NIET!?!?

Ik wil gewoon een nieuwe, die NIET startklaar is!!
Ik heb ook niet om een STARTKLARE Laptop gevraagd, daar heb ik niet voor betaald.

Media Markt
    Geachte heer Pattinasarany, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb een bericht op uw voicemail ingesproken met het verzoek mij terug te bellen om de klacht door te nemen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Vajo
    Ik ben zojuist naar de Media Markt Breda gegaan en heb daar een nieuwe accu ontvangen.
    Vajo
    Ik heb zojuist een nieuwe accu ontvangen voor mijn Sony Vaio laptop erg bedankt !