Klacht Media Markt: Bauknecht trkd 270 .. 7kg

geachte , mediamarkt

op 6-1-2011 heb ik bij u een condens droger gekocht type Bauknecht trkd 270 .. 7kg

in de winkel van mediamarkt te Rotterdam aan de watermanweg 325

ik heb deze toen gekocht omdat hij aan mijn wensen zou doen en dat heb hij ook gedaan tot 6-1-2014

toen mijn vrouw hem wilde gebruiken deed hij totaal niets meer , ik zelf heb alles schoon gemaakt wat mijn vrouw telkens doet na elke beurt

maar geen teken tot leven nu heb ik dit product gekocht met de bedoeling om er wel wat langer mee te doen dan 3 jaar

want voor 500 euro (zie kassabon op de afbeelding) voor deze prijs mag je toch wel een degelijk product te verwachten

ik zelf heb het product naar behoren gebruikt , volgens de gebruiksregels

ik hoop dat u hier een oplossing voor heb

dit is echter geen oplossing geachte , mediamarkt
Geachte meneer/mevrouw ,

Vervelend dat uw condens droger niet meer werkt.

Om te kunnen bepalen wat er precies aan de hand is dient er een monteur van Bauknecht langs te komen. U kunt via telefoonnummer 076-5306400 een afspraak maken met deze monteur. Aan de hand van zijn bevindingen zal hij een oplossing hiervoor aandragen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Media Markt Alexandrium

Media Markt
    Beste mevrouw van der Want,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen.Ik heb u uitleg gegeven over de stappen die u dient te nemen bij een defect product buiten de garantie maar binnen de economische levensduur.Ik heb met u afgesproken dat u contact opneemt met Bauknecht zodat een monteur de condens droger kan onderzoeken.
    Zodra het onderzoek is uitgevoerd kunnen we beoordelen waar u recht op heeft. Ik verzoek u contact met mij op te nemen nadat het onderzoek is verricht.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    klopt meneer Dhr. V. Pakvis
    maandag bellen we de monteur voor een afspraak
    als de oorzaak is gevonden bel ik u gelijk op
    bedank alvast voor dat u met ons contact heb opgenomen.
    Media Markt
    Beste mevrouw van der Want,Bedankt voor uw reactie.Ik verneem graag van u wanneer de monteur langs is geweest.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Geachte meneer , Dhr. V. Pakvis
    maandag 20/1/2014 komt de monteur na het rapport van de monteur bel ik u zo spoedig mogelijk opmet vriendelijke groet
    E van der want
    E. van der Want
    aller eerst bedankt voor u medewerking , dhr. potvisde reparatie kosten van de wasdroger betreft hier 175 euro all-in van de monteur van Bauknecht ik ben echter wel geschrokken doorde oorzaak wat echter niet van deze kant is de printplaat is vochtig gewordenen daar door kapot gegaan de afsluitring rond de trommel was gaan schuivendoor de monteur vast gesteld.ik heb u ook gebeld voor deze kosten toen de monteur nog aanwezig was op de dag
    E. van der Want
    20-1-2014 heb hier met u gepraat over eventuele kosten ik moest met de onkosten rekening naar mediamarkt gaan en dan zal er een oplossing zijnok dat is mooi.1 ding ben ik echter vergeten en wat me ook niet goed is uitgelegd had ik hem niet laten makenhadden we ontbinding van de koop kunnen doen dan had ik 179, euro terug gekregen en de wasdrogerzou dan retour gaan. maar nu komt het ik heb hem laten repareren wat ik achteraf niet had moeten doen
    E. van der Want
    nu waren de kosten 175 euro en gelijk thuis pinnen bij de monteur.plus een snipperdag van mezelf genomen nu kwamen jullie mij tegemoet met een vergoeding van 62,75 voorde onkosten die ik gemaakt heb dus uit eindelijk kost mijn deze reparatie 112 euro2 voorbeeldenals ik de koop had ontbind =179 euro terug 112 euro die ik nu kwijt bent had samen geweest=291 eurodaar had ik wel een nieuwe wasdroger voor gehad.
    E. van der Want
    nu heb ik hem laten maken
    wasdroger kosten 450 euro na 3 jaar kapot kosten reparatie 175 euro -62 euro van mediamarkt 112 euroheb ik hier over gebeld naar u , en u vindt het nog redelijk die 62 euro die mediamarkt mij tegemoet komteen ding heb ik geleerd nooit meer iets laten repareren maar gelijk de koop ontbindenik zal ook echt in de toekomst tot 10 tellen voor dat ik ooit nog eens een product koop bij mediamarktmet vriendelijke groet e van der want.
    geen goede service , na defect wasdroger 3 jaar oud