Klacht Media Markt: Behandeling te traag.

Klachtnummer
# 321777
Gebruiker
ArnhemNaarDuiven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg geen reactie van MediaMarkt waarvan ik zelf contact met hun neemt zonder resultaat. Mijn tv is kapot (wel met verzekering), duurt nu meer dan 1 maand en ze weten nog steeds niet wat ze moeten doen. Dus elke keer bellen of daarnaartoe heeft geen zin.

De oplossing

Sneller antwoord en behandeling van mijn TV , zit nu meer dan een maand zonder TV thuis.
Ik heb ook kosten als abonnament , reiskosten , belkosten , tijd en een lege plek in huis met games pas gekocht (ook bij MediaMarkt gaat over een PS4) waarvan mijn kinderen niet kunnen spelen zonder TV.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen , excuses voor het ongemak.
    Wij kunnen inmiddels zien dat de credit is binnen gekomen vanuit de reparateur.
    Wij hebben de vestiging gevraagd u te benaderen voor een gepaste oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen