Klacht Media Markt: belabberde compensatie bij idiote vertraging in levering

# 292009
M.J. Knaack

10 December vorig jaar hebben wij bij mediamarkt een televisie besteld. Met de bezorggarantie zou die dus 11, hooguit 12 december bezorgd moeten worden, ruim op tijd voor de kerst om als cadeau gegeven te kunnen worden. Niets bleek minder waar. We hebben vele malen moeten bellen en eindeloos moeten zeuren. Het bleek dat het zoek was geraakt bij de overdracht naar Post.nl. In plaats van dit 'snel' op te lossen, is er door de klanten service voor gekozen om het onderzoek af te wachten. Toen uiteindelijk (begin januari!!!!) de televisie geleverd werd, zijn we gaan bellen wat als coulance gedaan kon worden.

Hierop krijgen wij een e voucher van 5 euro aangeboden, hetgeen ik -gezien de idiote vertraging- ronduit belachelijk vond. Toen ik daar op die manier op reageerde werd ons een e-voucher van wel 10 euro aangeboden met de opmerking dat dat echt het maximum was. Ik hoef niet te zeggen dat ik dit nog steeds een belachelijke compensatie vind, aangezien dit nog niet eens de belkosten dekt van alle keren dat we met de klantenservice hebben moeten bellen , nog los van alle irritatie, ook omdat de toegezegde reactie van hun zijde keer op keer uitbleef en wij dan maar wel zelf in de telefoon moesten klimmen. Ook bij een de van de eerste keren contact hebben wij reeds een verzoek tot compensatie gedaan, maar daar is nooit op terug gekomen.

Kortom MediaMarkt weet niet wat klantenservice is.... shame on them!!

Een normale compensatie voor de belachelijke vertraging.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat de levering van het door u bestelde product niet naar wens is verlopen.

Helaas is het tot op heden niet gelukt u telefonisch te benaderen. Graag zouden wij alsnog telefonisch contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Wij zullen u daarom vandaag nogmaals proberen telefonisch te benaderen. Indien dit niet uitkomt ontvangen wij graag in een reactie op dit bericht een moment waarop u telefonisch bereikbaar bent.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen, uw klacht inhoudelijk besproken en u een passende oplossing aangeboden.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

N. Meijer
    MediaMarkt

Ook een klacht indienen over Media Markt?