Opgelost door Media Markt: Belabberde service

ACRNM

TV besteld in de BTW-actie met 1-8 dagen levertijd. Na een week een e-mail dat de levering werd uitgesteld tot 12-2, bevestiging gekregen via support ticket.
In week 8 nog steeds geen TV geleverd, wederom contact gezocht. Nu was de levertijd ineens onbekend en moesten we maar afwachten. Na veel heen en weer gemail uiteindelijk een alternatief aangeboden gekregen. Dit was echter geen gelijkwaardig alternatief! Het wel gelijkwaardige alternatief wat wij bedacht hadden werd genegeerd en zou onmogelijk zijn omdat dit buiten de 10% marge viel die aangehouden moest worden. MediaMarkt bleef bij haar standpunt, het was dit of niets. Na 27 dagen(!) kreeg ik ineens een verzendbevestiging van de originele bestelling, dit terwijl ons de dag daarvoor nog was verzekerd (telefonisch) dat de TV echt niet op voorraad was. Navraag hieromtrent werd vakkundig genegeerd en enige compensatie ter verzachting van het ongemak, de 27 dagen levertijd en de gebrekkige communicatie was uitgesloten!

Een fatsoenlijke compensatie zoals al eerder voorgesteld in het support ticket.

Media Markt
    Geachte heer Dijkhuizen,Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
    ACRNM
    Compensatie gekregen, wel jammer dat dit alleen kon via een extreme manier zoals klachtenkompas.

ACRNM

Ook een klacht indienen over Media Markt?